صهیونیست‌ها با جنگ رسانه ای؛ می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: صهیونیست‌ها با جنگ رسانه ای که راه انداخته اند، می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، از این رو مردم ما باید آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۷۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: دشمنان نظام به دنبال این هستند, دولت سیزدهم را در کارهای اساسی و زیرساختی مانند معیشت و اقتصاد مردم دور کرده و با اعتراضات، وقت آنها را هدر دهند.

وی ادامه داد: مجموعه ای از نظام سلطه که در اجرای برنامه‌هایشان شکست خورده و به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات ایران بوده اند، دست به اینگونه اقدامات زده‌اند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: حفظ امنیت پایدار و صیانت از بیت المال، خط قرمز نیروهای نظامی و انتظامی است.
 
 
وی افزود: مردم ما آماده فداکاری هستند و تمام اقدامات دشمنان و منافقان را خنثی می‌کنند؛ دستگاههای مربوطه نیز باید کسانی را که از روی عمد ترک فعل می کنند و باعث رویدادهای تلخ می شوند، به کیفر اعمالشان برسانند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: ما منکر برخی بی‌توجهی‌های مسئولین نیستیم، اما این رویدادها زیبنده نظام اسلامی نیست‌.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش نیز گریزی به مشکلات آب در استان زد و ادامه داد: لرستان با وجود اینکه ۱۲ میلیارد متر مکعب آب دارد، اما در گذشته تخصیص آنچنانی به استان لرستان داده نشده و امروز این استان با مشکلات فراوانی روبرو است.
 
وی گفت: انتظار ما از مسئولین این است که آب هایی که پشت سدها ذخیره شده است، را رهاسازی کنند تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: دولت سیزدهم باید به گونه‌ای عمل کند که مدیران تحول آفرین را انتخاب و با انگیزه و با اولویت رفع معیشت مردم و اقشار ضعیف و کم‌درآمد قدم بردارند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها