دشمن شناسی و بصیرت از وظایف اصلی حوزه‌های علمیه است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن ، دشمن شناسی و بصیرت از وظایف اصلی حوزه های علمیه خواهران و برادران است.
کد خبر: ۱۳۲۷۱۵۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام دشمن شناسی و بصیرت از وظایف اصلی حوزه‌های علمیه است سید احمدرضا شاهرخی افزود: حوزه های علمیه خواهران و برادران باید دانش و معارف اسلامی را به گونه‌ای ترویج و گسترش دهند که نسلهای گذشته و آینده را در نوردیده و باعث رشد و تعالی جامعه اسلامی در کشور ایران و جهان اسلام شوند.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: امروز با تغییرات ایجاد شده در سطح کشور ، کار و تحولات جبهه انقلاب شروع شده است و باید با اتحاد و وحدت پشت سر مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله فضیلت حرکت کنیم.
 
وی ادامه داد: باید برای توسعه مدارس علمیه خواهران و برادران در سطح استان لرستان از ظرفیت نهادها و سازمانهای دولتی، سپاه پاسداران، بسیج استفاده شود.
 
امام جمعه خرم آباد بیان کرد:  در گام دوم انقلاب اسلامی باید بر اخلاق اسلامی و معنویت تاکید و برنامه ریزی در مدارس علمیه خواهران و برادران به گونه‌ای باشد، که دانش آموختگان با دانش کافی وارد جامعه شوند.
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهران و برادران رشد کمی و کیفی مطلوبی داشته و حوزه علمیه خواهران به جهت تعلیم و تربیت آنها و دین شناسی موفق عمل کرده اند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها