رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد

عدم جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران تا روز یکشنبه

از سوی رئیس پلیس راهور استان مرکزی؛

محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۶۸

سرهنگ سیدعلی حسینی در گفت‌و‌گو با جام جم آنلاین استان مرکزی، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اظهار داشت: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، همه ترددهای بین استانی از ساعت 18 بعد از ظهر 28 تیرماه تا ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 4 مرداد ممنوع است.

وی افزود: مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها نیز تا پایان هفته آینده اعتبار ندارد، بنابراین ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است و در صورت عدم رعایت ممنوعیت‌های تردد، برابر قانون ورود و خروج از شهرهای قرمز 10 میلیون ریال و شهرهای نارنجی 5 میلیون ریال است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی بیان کرد: در محدودیت‌های جدید کرونایی علاوه بر اعمال قانون خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهرها در فاصله بین شهرها نیز توسط دوربین اعمال قانون بصورت هوشمند انجام می‌پذیرد.

حسینی با اشاره به ممنوعیت کامل ورود و خروج به استان های تهران و البرز گفت: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ورودی ها و خروجی های این دو استان بسته است و هیچ وسیله‌ای حق ورود و خروج به این استان ها را ندارد و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا ساعت 3 بامداد برای همه شهرها با همان جریمه 2 میلیون ریالی در حال اجرا بوده و در این ایام هم اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بنابراین علاوه بر رصد میدانی توسط واحدهای گشتی پلیس، در درون شهرها نیز به صورت هوشمند توسط دوربین‌های نظارتی انجام خواهد شد و رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها