دستاورد‌های هوایی ایران در روسیه به نمایش درمی‌آید

اعزام ۳۰ شرکت دانش‌بنیان حوزه هوایی به مسکو

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۳۰ شرکت دانش‌بنیان امروز به روسیه اعزام شدند تا همکاری‌های فناورانه دو کشور بیشتر شود.
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۳۰ شرکت دانش‌بنیان امروز به روسیه اعزام شدند تا همکاری‌های فناورانه دو کشور بیشتر شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۲۶
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۲۹ تیر تا ۳ مردادماه همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی هوا فضای «ماکس ۲۰۲۱»، کشور روسیه میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان است. نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و ۳۰ شرکت دانش‌بنیان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور دارد.



توسعه بازار محصولات ایران ساخت

 

این شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه در کنار آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه روسیه و دیگر کشور‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، دستاورد‌های دانشی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند تا با معرفی توانمندی‌های خود مشتریانی از این کشور‌ها برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

دیگر دستاورد این سفر فناورانه، امضای پروتکل همکاری با وزارت صنعت و تجارت روسیه است که می‌تواند مسیر صادرات محصولات ایران‌ساخت به این کشور را تسهیل کند و توانمندی‌های فناورانه ایران را به دروازه بازار‌های جهانی برساند. کشوری که سابقه همکاری و تعامل تاریخی با ایران دارد و یکی از شرکای تجاری و اقتصادی دیرینه و قابل اعتماد برای کشورمان محسوب می‌شود.



بزرگ‌ترین رویداد هوایی شرق آسیا

 
نمایشگاه ماکس روسیه از سال ۱۹۹۲ به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و علاوه بر شرکت سازندگان محصولات هوایی و فضایی، بزرگترین سمپوزیوم بین طراح‌های روسیه و دیگر کشور‌ها برای تبادل تجربیات است. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی جهان و برترین رویداد هوایی در شرق اروپا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها