دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای بررسی و پیگیری میدانی مشکلات مردم خوزستان، امروز سه شنبه راهی خوزستان می شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۵۸۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای بررسی و پیگیری میدانی مشکلات مردم خوزستان، امروز سه شنبه راهی خوزستان می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از صحبت‌ها و رایزنی‌ها با مقامات و مسئولان در تهران و گرفتن قول مساعد از آن‌ها برای حل مسائل استان خوزستان، روز سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ به این استان سفر می‌کند.

در این سفر قرار است ضمن بررسی میدانی مشکلات مردم و برگزاری چند جلسه هماهنگی مدیران با مسئولان محلی، اقدامات انجام شده و راهکار‌های سریع رفع دغدغه‌های مردم و حل مشکلات ریشه‌ای استان پیگیری شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر ضمن بازدید از سد کرخه، شهرستان‌های هویزه، بستان و رفیع، در منطقه دشت آزادگان و حمیدیه حضور پیدا خواهد کرد. پیگیری امور در اهواز و دیدار با استاندار و مدیران برق و آب منطقه از دیگر برنامه‌های سفر میدانی رضایی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز‌های اخیر، ضمن پیگیری امور از وزیر نیرو، پیرامون مشکلات خوزستان و اولویت دهی به رفع دغدغه‌های مردم فداکار این استان، با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب نیز گفتگو کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها