مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد؛

آمادگی کمیته امداد برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان

رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی دامپزشکی استان البرزاعلام کرد:

عرضه دام زنده برای ایام عید قربان ممنوع است.

دکتر سید محسن ابوترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم البرز با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان ووضعیت قرمز این بیماری ولزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال در ایام عید سعید قربان عرضه دام زنده در استان البرز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۶۱
عرضه دام زنده برای ایام عید قربان ممنوع است.دکتر سید محسن ابوترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم آنلاین البرز با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان ووضعیت قرمز این بیماری ولزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال در ایام عید سعید قربان عرضه دام زنده در استان البرز وجود ندارد. وی افزود: شهروندان در سطح استان البرز می توانند نذورات قربانی خود را از اطراف سه کشتارگاه کرج راک در شهرستان فردیس ،پشت انبار نفت و کشتارگاه سلیمانی در شهرستان ساوجبلاغ ،بعداز پل کردان و کشتارگاه شهرستان اشتهارد در روستای ایپک تهیه کنند و به صورت رایگان در کشتارگاه ذبح نمایند.
رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز با اشاره به اینکه ذبح دام در معابر عمومی ممنوع است به شهروندان توصیه کرد امسال از قربانی کردن دام زنده در منازل هم اجتناب کنند زیرا دامها ممکن است به کنه ناقل تب کریمه کنگو آلوده باشند.وی تصریح کرد:16 اکیب سیار سازمان دام پزشکی در استان البرز آماده ارائه خدمات به شهروندانی هستند که در منزل نیاز به خدمات دامپزشکی دارند . وی افزود: شهروندان استان البرز می توانند با شماره های
32752903و1512  برای خدمات دام پزشکی در منازل بطور رایگان هماهنگ  کنند.
مصطفی ملک زاده قائم مقام سازمان میادین میوه و ترابر در استان البرز هم در گفتگو با جام جم البرز با بیان اینکه امسال هم مانند سال گذشته عرضه دام زنده در سطح استان نداریم به شهروندان توصیه کرد بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت نیاز نذورات قربانی را در سه کشتارگاه استان که سازمان دامپزشکیمعرفی کرده است انجام دهند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها