مدیرکل تامین اجتماعی ایلام:

تامین اجتماعی باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی در ایلام نشده است

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون تامین اجتماعی باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی در ایلام نشده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛و به نقل  از خبرگزاری  مهر سهیلا ملکشاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه در بستر فضای مجازی اظهار کرد: طی چند سال اخیر تامین اجتماعی استان ایلام در جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل از واحدهای تولیدی حمایت کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تمامی مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی در استان رفع شده است، افزود: تامین اجتماعی استان از طریق اقساطی کردن حق بیمه واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت طولانی مدت و بخشودگی جرائم، همیشه حامی تولید در استان بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون تامین اجتماعی ایلام باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی نشده است.

وی گفت: در دوران کرونا نیز پرداخت حق بیمه واحدهای تولیدی مشکل دار امهال شده و به دوره‌های بعدی منتقل شده است.

ملکشاهی با اشاره به اینکه هم اکنون مشکل خاص بیمه‌ای در بین واحدهای تولیدی استان وجود ندارد، افزود: فقط تعدادی از کارفرمایان واحدهای تولید انتظار دارند از «کمک دولت» استفاده کنند که این مهم دست تامین اجتماعی نیست و باید دولت این بخش را تعیین کند و با مالی آن را بپذیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها