ایجاد باور ملی و افزایش آگاهی در زمینه مصرف هوشمندانه
رئیس صداسیما زنجان در دیدار با اعضاء شورای هماهنگی صنعت آب و برق:

ایجاد باور ملی و افزایش آگاهی در زمینه مصرف هوشمندانه

توسط خیرین زنجانی صورت گرفت:

کمک 55 میلیارد ریالی برای آزادسازی زندانیان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از کمک 55 میلیارد ریالی خیرین زنجانی برای آزادسازی زندانیان خبر داد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از کمک 55 میلیارد ریالی خیرین زنجانی برای آزادسازی زندانیان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۷۲۴۰

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن لطیفی در جلسه با مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه زندان می‌تواند یک مجموعه فرهنگی اثرگذار باشد و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص هدف‌گذاری شده است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با انعکاس برنامه‌های مختلف از جمله معرفی اشتغال ایجاد شده برای زندانیان، اقدامات خوب این نهاد تربیتی را بیش از پیش معرفی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اعلام این مطلب که ارتباط رسانه استانی با اداره زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ارتباطی سازنده و منسجم است افزود: در سال جدید پویش استانی زنجان همدل یاریگر دربندماندگان جرائم غیر عمد شد و به حمد الهی و همت مردم متدین استان بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این کار خداپسندانه جمع‌آوری شد.

وی افزود: این مهم با فرهنگ سازی اخذ رضایت از شاکیان به واسطه دخالت ریش سفیدان، معتمدین، والدین شهدا و روحانیون و نیات خیر نیکوکاران استان انجام شد و تمام برنامه‌های روتین و پرمخاطب حوزه‌های سیما و صدا همچنین بخش‌های خبری و معاونت فضای مجازی تلاش کردند تا در آخرین روزهای باقی مانده از سال ۱۳۹۹ زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد را فراهم کنند.

لطیفی تصریح کرد: با وجود تنوع کاری زیاد و کمبودهای موجود در حوزه منابع مالی، تجهیزات و نیروی انسانی، رسانه استانی آماده همکاری روزافزون با این نهاد تربیتی است.

مدیرکل زندان‌ها زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان هم با تقدیر از ابتکار صدا و سیما در پیشنهاد پویش زنجان همدل تصریح کرد: رسانه می‌تواند در راستای تغییر نگاه به زندان و زندانی در جامعه نقش مهمی ایفا کرده و نسبت به خانواده‌های آنها نقش مهمی داشته باشد.

وی خواستار گسترش بیش از پیش ارتباط رسانه‌ استانی با اداره کل زندان‌های استان زنجان در این زمینه شد و بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ در راستای آگاهی بخشی به جامعه و همچنین انتقال مسائل و مشکلات زندانیان آبرو مند و خانواده هایشان به مردم استفاده شود.

حجت الاسلام بنیادی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه زندان‌های استان اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های مهارت محور در حوزه اشتغالزایی، آموزش به خانواده زندانیان، اقدامات بهداشتی و درمانی تنها بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه زندان‌های استان است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که زندان باید به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود گفت: امیدواریم با همکاری کم نظیر مجموعه صدا و سیمای مرکز زنجان استودیوی ویژه سیما مورد بهره برداری قرار بگیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها