مهندس هوشنگ بازوند اظهار داشت: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان، از شرکت در مراسم‌های عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند و به ویژه از غذا خوردن در فضاهای بسته مانند رستوران ها پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۳۲۶۹۹۵
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند اظهار داشت: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان، از شرکت در مراسم‌های عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند و به ویژه از غذا خوردن در فضاهای بسته مانند رستوران ها پرهیز کنند.
 
استاندار کرمانشاه گفت: موج پنجم کرونا از شرق کشور آغاز شده است و به مرکز و غرب کشور و استان‌های همسایه کرمانشاه هم رسیده است.
 
وی با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه نیز درگیر این موج تازه شده است در ادامه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه حداقل دو تا سه هفته دیگر درگیر موج پنجم کرونا است و اگر طی این مدت مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند ما شاهد کاهش تعداد موارد فوتی خواهیم بود ولی در غیر اینصورت هزینه های سنگین و غیرقابل جبرانی به استان وارد می شود.
 
مدیر ارشد استان عنوان کرد: متاسفانه شب گذشته یک بازدید میدانی از سطح شهر داشتم و متاسفانه وضعیت رعایت پروتکل‌ها مناسب نیست.
 
بازوند گفت: کادر درمان بیش از ۱۸ ماه است که به شکل شبانه‌روزی درگیر درمان بیماران کرونایی هستند. از مردم تقاضا داریم در راستای کمک به این عزیزان، پروتکل ‌های بهداشتی را رعایت کنند.



 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها