سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشریح کرد

رجیستری تبلت‌های دانش آموزی استفاده کننده اینترنت غیر سیمکارت

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز : کاربرانی که تنها از اینترنت وای فای خود برای تبلت استفاده کردند با قراردادن سیم‌کارت در تبلت یا ارسال پیامک نسبت به رجیستری دستکاه خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۲۶۹۱۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هشدار به کاربران و دانش‌آموزانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن مدارس، از طریق شبکه وای‌فای به اینترنت متصل بوده‌اند، گفت: با اتصال به وای‌فای، دستگاه در شبکه اپراتوری رویت نشده و ضروری است این کاربران تا پیش از تاریخ‌های اعلامی (تبلت‌های برند لنوو از دوم مردادماه و سایر برند‌های تبلت از نهم مردادماه مشمول طرح رجیستری می‌شوند) با قراردادن سیم‌کارت در تبلت، تماس تلفنی و یا ارسال پیامک داشته باشند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا تأکید کرد: کاربران برای اطمینان از رؤیت در شبکه اپراتوری، از طریق سایت همتا به نشانی اینترنتی hamta.ntsw.ir و یا کد دستوری #۷۷۷۷* نسبت به استعلام اصالت دستگاه خود اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که در پاسخ استعلام ذکر شد که دستگاه رویت شده، نیاز به اقدام دیگری نیست.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مدیران شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) از طریق درگاه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی خود، نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با رجیستری تبلت‌ها به کادر آموزش، معلمان و دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها