مدیر کل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر از پرداخت خسارت نوسانات برق سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۷۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: متاسفانه قطعی برق در روز‌های اخیر باعث آسیب به لوازم برقی برخی از مشترکان شد.

او ادامه داد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه مشترکان و یا نرم افزار برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل پرداخت خسارت عملیاتی شود.

یاقوتی درباره پرداخت خسارت بیان کرد: در قبض‌های مشترکان شهری و روستایی بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ یکصد تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و ۵۰ تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر ادامه داد: همچنین مبلغ یک هزار تومان برای سایر مصارف شهری و ۵۰۰ تومان برای سایر مصارف روستایی است که این مبالغ محلی برای جبران خسارت وارده به مشترکان ناشی از نوسان‌های برق است.

یاقوتی تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان از خسارت‌های سال ۹۹ تاکنون پرداخت شده و تا آخر تیرماه نیز مابقی خسارت‌ها نیز پرداخت می‌شود.

او در پایان در خصوص خسارت وسایل برقی در سال ۱۴۰۰ افزود: در حال حاضر با بیمه هنوز توافق نامه‌ای منعقد نشده است، ولی تا آخر شهریور ماه امسال تمامی خسارات ناشی نوسانات برق سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها