برای چکاپ دوره‌ای چه زمانی باید مراجعه کنید؟

غربالگری سودمند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری تمام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، رسانه، جشنواره و سایر برنامه‌ها به بانوان است.
کد خبر: ۱۳۲۶۵۶۱
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، عبیدالله رستمی صبح امروز چهارشنبه در نشست تخصصی ارتقاء فرهنگ توانمندسازی زنان و سرپرست خانواده که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: باید به دختران و بانوان اعتماد کنیم و تا زمانی که این مهم تحقق پیدا نکند جایگاه بانوان دیده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: نگاه به کار بانوان نباید نگاه همراه با تحقیر باشد، هرجا که کار به بانوان واگذار شده کارها به بهترین شیوه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: نگاه به بانوان باید ارتقا یابد و مسئولیت‌هایی به آنها واگذار شود.

رستمی اضافه کرد: در حوزه هنر و رسانه همواره بانوان حضوری فعال، دلسوزانه و تاثیرگذار داشته‌اند، در کردستان جایگاه مادران جایگاه ویژه‌ای است و در فرهنگ و ادبیات کردستان مادران جایگاه برجسته‌ای دارند.

وی تصریح کرد: زنان جامعه باید به عنوان سرمایه‌های اجتماعی قلمداد شوند نه اینکه فقط خانه‌داری و فرزندپروری بکنند اگر نگاه از این شکل تغییر پیدا کند قطعا بانوان ما می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: ارشاد اسلامی آماده واگذاری تصدی‌گری تمام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف علوم قرآنی، رسانه، جشنواره و غیره به بانوان است.

رستمی تصریح کرد: معتقد هستیم که ارشاد اسلامی کردستان باید ناظر برنامه‌ها باشد نه مجری و در همین راستا آمادگی واگذاری تصدی‌گری فعالیت‌ها را به آنها داریم.

وی افزود: امیدواریم همه تلاش کنیم که زنانی که می خواهند کیان خانواده را حفظ کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها