مدیرعامل آبفا مشهد در مصاحبه رادیویی عنوان کرد :

رکورد تولید یک میلیارد لیتر آب شرب در یک روز برای شهر مشهد

مدیر عامل آبفای مشهد مطرح کرد:

رشد ۱۰ درصدی مصرف آب فقط در 15 روز

مدیر عامل شرکت آب‌ وفاضلاب مشهد گفت: افزایش دما طی امسال باعث افزایش مصرف آب در مشهد شده است، از ابتدای تیر تا نیمه اول آن میانگین مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال قبل۱۰ درصد افزایش داشته است. قطعا در روزهای آینده با توجه به گرمای هوا افزایش قابل ملاحظه‌ای را در مصرف آب در پیش خواهیم داشت .
کد خبر: ۱۳۲۵۸۶۸
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، اسماعیلیان اظهار کرد: خشکسالی طی امسال بسیار بی‌سابقه بوده است، همچنین میانگین دما امسال نسبت به دوره بلند مدت افزایش بسیار قابل ملاحظه‌ای داشته است.
 
وی با اشاره به قطعی‌ های برق افزود: قطعی‌ های مکرر برق بر عملکرد منابع آب تاثیرگذار خواهد بود. اگر قطعی‌ها تا مرداد ادامه پیدا کند مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به خشکسالی و گرمای شدید هوا تصریح کرد: امیدواریم با همیاری مردم در روزهای پیش رو مشکلی به وجود نیاید و ناچار به جیره‌بندی آب نشویم، این مسئله همراهی بیشتر مردم را می‌طلبد.
 
وی درباره اقدامات انجام شده در جمع‌آوری و شناسایی انشعابات غیر مجاز در مشهد اظهار کرد: طی امسال پیش بینی‌ها بر این است که در بخش روستایی حدود ۵۰۰۰ انشعاب غیرمجاز مربوط به باغ ویلاها و حدود ۲۰۰۰ انشعاب غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد به خصوص در منطقه توس و بولوار شاهنامه جمع‌آوری شود.همچنین  برنامه‌ریزی شده است تا ظرف کمتر از یک سال ۷۰۰۰ انشعاب غیرمجاز در روستاها بر اساس ضوابط قانونی تعیین تکلیف شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها