پیش‌بینی چهره‌ها از فینال یورو

ایتالیا می‌بره، تمام!

  امشب همزمان با شروع فینال یورو بین ایتالیا و انگلیس، اغلب مردم دنیا پای تلویزیون میخکوب می‌شوندزیرا این بازی هیجان زیادی دارد و همه منتظرند تا شاهد تاجگذاری یکی از این دو تیم در اروپا باشند.
کد خبر: ۱۳۲۵۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،ایتالیا با تیمی قدرتمند پا به فینال می‌گذارد.
 انگلیس هم برای اولین‌بار به فینال یورو رسیده و می‌خواهد در ورزشگاه ومبلی فاتح جام باشد. در ایران هم تمام نگاه‌ها از ساعت ۲۳ و۳۰ دقیقه معطوف به این مسابقه خواهد بود. چهره‌ها هم پیش‌بینی‌های خودشان را از جدال ایتالیا و انگلیس دارند. سراغ چند چهره معروف رفتیم که اکثر آنها پیش‌بینی کردند ایتالیا قهرمان جام می‌شود.


علیرضا بیرانوند
 گلر تیم‌ملی:
من فوتبال انگلیس را دوست دارم. امیدوارم آنها قهرمان شوند.

جواد نکونام
کاپیتان سابق تیم‌ملی:
من در این جام تیم‌ملی ایتالیا را تیمی قوی‌تر و با صلابت‌تر دیدم. هم به لحاظ هجومی خوب هستند و هم به لحاظ دفاعی. به نظرم این تیم برنده جام خواهد بود. من کلا از سبک بازی ایتالیا در یورو خوشم آمد.

هادی عقیلی
بازیکن سابق تیم‌ملی:
با توجه به روشی که ایتالیا بازی می‌کند به نظرم این تیم برنده بازی فینال خواهد بود. خیلی‌ها فکر می‌کنند انگلیس قهرمان می‌شود ولی من ایتالیا را دوست دارم و معتقدم برنده خواهد بود.


ابراهیم شکوری
معاون اجرایی پرسپولیس:
فکر می‌کنم ایتالیا قهرمان یورو می‌شود. البته خودم طرفدار تیم اسپانیا بودم. دوست داشتم این تیم به فینال برسد. بازی خوبی هم در نیمه‌نهایی انجام داد ولی در پنالتی باخت. در کل فکر می‌کنم ایتالیا برنده بازی باشد.


حسین ماهینی
مدافع سابق پرسپولیس:
پیش‌بینی می‌کنم تیم‌ملی انگلستان ۲ بر یک ایتالیا را شکست دهد.


پرویز مظلومی
عضو هیات‌مدیره استقلال:
من شانس انگلیس را بیشتر می‌دانم، هم به خاطر میزبانی و هم به خاطر کمک داورها. شما بازی دانمارک را دیدید که چطور برایشان پنالتی گرفتند و آنها را به فینال بردند. طرفداران انگلیسی هم قطعا ورزشگاه را پر می‌کنند. به دلیل کمکی که داورها می‌کنند به نظرم شانس انگلیس بیشتر از ایتالیا خواهد بود. البته امیدوارم در بازی آخر جام شاهد مشکلات داوری نباشیم.


فرزاد آشوبی
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس:
دوست دارم ایتالیا برنده بازی شود. در فینال طرفدار این تیم هستم.


علی سامره
مهاجم اسبق استقلال:
 بازی امشب صد‌در‌صد قشنگ می‌شود. از آن دست بازی‌هایی است که آدم دوست ندارد تمام شود. کیفیت این دوره از مسابقات خیلی بالا بود. خودم دوست دارم ایتالیا برنده بازی باشد. حیف که این جام امشب تمام می‌شود. قطعا این دوره تاثیر مثبتی روی مربیان و بازیکنان دنیا گذاشته است. همه ما از یورو این دوره لذت بردیم.


رضا شاهروردی
پیشکسوت پرسپولیس:
دو تیم حق‌شان بود به فینال برسند ولی انتخاب من تیم ملی انگلیس است. باثبات‌تر بازی کرده است. کلا من انگلیس را دوست دارم.


بردیا سعادت
بازیکن تیم ملی والیبال:
تا حد امکان بازی‌ها را تماشا می‌کردم. به نظرم ایتالیا دفاع منسجمی دارد و خوب کار می‌کند. تیم‌شان به یکی دو بازیکن متکی نیست. به‌لحاظ تیمی عالی هستند. از آن طرف انگلیس هم انصافا تیم پرمهر‌ه‌ای است و بازیکنان سرشناس زیادی دارد. بازی خوب و جذابی می شود ولی به نظرم ایتالیا برنده جام خواهد بود.


محمد محمدی
گلر سابق استقلال و پرسپولیس:
من ایتالیا را خیلی دوست دارم. در این جام خیلی خوب بازی کرده‌ و حق آنهاست قهرمان جام باشند. امیدوارم این اتفاق در پایان جام رخ دهد.


علی داوودی
قهرمان وزنه‌برداری ایران:
بازی‌های یورو را زیاد نگاه نکردم ولی شنیدم ایتالیا خوب بازی می‌کند. پیش‌بینی‌ می‌کنم آنها جام را ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها