امام جمعه کرمان :

استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای خدمت به نیازمندان و محرومین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:کمک‌های مومنانه  و خدمت به نیازمندان و محرومین باید ماهیت مسجد و محله محوری داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۱۰۰۵۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در دیدار با دبیر و اعضای ستادی کانون های خدمت رضوی استان کرمان براستفاده ازظرفیت مساجد و امکانات آنها به عنوان کانون ساماندهی و انجام بهینه خدمات جهاد گونه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و با اشاره به نقش آفرینی مراکز نیکوکاری و خیریه استان در کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه  گفت: سازمان های مردم نهاد که با هدف کمک به محرومین و نیازمندان شکل گرفته است باید با برنامه ریزی دقیق و اتحاد و همدلی به صورت منسجم ویکپارچه در خدمت رسانی به مردم استان گام بردارند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، بااشاره به احادیث معصومین علیهم السلام بر کار آمدی مسجد در اسلام افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری محوریت فعالیت ها در هر محله باید مساجد باشند .

وی لازمه تحقق این امر مهم را شناسایی امکانات موجود ،برنامه ریزی،صبر و استفاده از ظرفیت ها و تشکل های مردمی دانست و گفت: کانون های خدمت رضوی محله ای در استان مصداق انجام فعالیت های مسجد محور می باشد. 

وی همچنین با اشاره به حفظ جایگاه خادمی در زندگی شخصی بر ترویج فرهنگ و سیره رضوی در جامعه توسط خادمیاران تاکید داشت.

امام جمعه کرمان، نقش خادمیاران و کانون های خدمت رضوی را در محرومیت زدایی موثر دانست و افزود: خدمت به بارگاه نورانی حضرت رضا علیه السلام افتخار بزرگی است و اجر دنیوی و اخروی دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها