معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

آیین گشایش مجمع خیرین کارآفرین  هرمزگان با حضور مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
آیین گشایش مجمع خیرین کارآفرین  هرمزگان با حضور مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،آیین گشایش مجمع خیرین کارآفرین  هرمزگان با حضور مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

حمید حاجی عبدالوهاب، مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این آیین اظهار کرد: راه‌اندازی این مجمع ۱۰ سال در حال پیگیری بود اما از آنجا که نباید با تصمیم عجولانه کار سطحی انجام می‌گرفت تا امروز به طول انجامید.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف دشمن از ایجاد جنگ اقتصادی در کشورمان، مردم و گروه‌های اجتماعی هستند و مجمع خیرین کارآفرین به‌مثابه اتاق جنگی برای ایجاد اشتغال است. اکنون جنگ‌های نرم‌افزاری جایگزین جنگ سخت‌افزاری شده و باید از سنگر اشتغال برای رفع بی‌کاری در کشور استفاده کرد.

مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که در حوزه کارآفرینی موضوعاتی چون آموزش، اشتغال، بازاریابی و فروش بسیار مهم هستند، افزود: ایجاد هم‌افزایی و بسیج توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و خارجی در شناسایی و بهره‌برداری از مزیت‌های نسبی و رقابت‌پذیر منطقه، جهت اشتغال محرومین در راستای بازار سازی و ایجاد توسعه کسب و کار از اهداف اصلی مجمع خیرین است.

حاجی عبدالوهاب اضافه  کرد: برای تکمیل زنجیره کار باید تعامل و همکاری با سازمان‌های دولتی و غیردولتی در راستای شناسایی ظرفیت‌های آنان برای توسعه امور همانندسازی دهک‌های پایینی مستعد اشتغال، بهره‌گیری از توانمندی‌های مؤسسات دولتی و غیردولتی و نهادهای مردمی به‌منظور طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی، مهارتی و توانمندسازی گروهای هدف صورت پذیرد.

وی گفت: شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان جامعه هدف با همکاری کمیته امداد استان هرمزگان و نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه رسمی از عمده کارهای مجمع خیرین است. ایجاد هماهنگی جهت برگزاری همایش‌های خیرین کارآفرین با همکاری مؤسسات و نهادهای ذی‌ربط، همکاری متقابل با مجامع و مؤسسات خیریه و بنیادهای عضو جهت اجرای اهداف مجمع، توسعه فعالیت مؤسسات خیریه و نیکوکاری در سطح استان علی‌الخصوص مناطق محروم ازجمله اهداف مجمع خیرین کارآفرین است.

مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)  افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مجمع، فراخوان طرح‌های اقتصادی و کارآفرینی با محوریت سرمایه‌گذاری با مجریان توانمند و با استفاده از تسهیلات جهت ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی است. مدیریت و هدایت این مجمع باید به دست افرادی صورت بگیرد که دغدغه اجتماعی و کار خیر اصولی را داشته باشند و خوشبختانه تیم کنونی این خصوصیات را دارند.

گفتنی است در آیین گشایش مجمع خیرین کارآفرین «محمدعلی سلیمی» به عنوان مدیرعامل، «علی شعبانی نیا» به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، «مهدی درخشان» به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، «صدیقه مظفر» و «مژگان دادی پور» به عنوان اعضای هیئت‌مدیره، «فائقه عسگری» به عنوان عضو علی‌البدل، «فاطمه یاس سالاری» به عنوان خزانه‌دار، «محمدرضا وجدان حقیقی» به عنوان بازرس اصلی، «میترا قاسمی‌راد» و «فرخنده بادروج» به عنوان بازرسان علی‌البدل و «غلام‌رضا لطیفی» به عنوان دبیر مجمع معرفی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها