پلیس پایتخت در جست‌وجوی دو مردی است که بعد از کری‌ خوانی و دعوای اینستاگرامی با مردی در خیابان راهش را سد کرده و با ضربه‌ های چاقو او را کشتند.
کد خبر: ۱۳۲۵۳۷۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه پانزدهم تیر امسال، یکی از ماموران کلانتری مولوی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد که پسر ۲۲ ساله‌ای بر اثر اصابت ضربه‌ های چاقو در بیمارستان فوت کرده‌است.

در جریان تحقیقات دختر جوان که همراه مقتول بود، به‌عنوان مظنون پرونده بازداشت شد و گفت: ما چند ماه قبل با هم آشنا شدیم. این اواخر او با یکی از دوستانش اختلاف و درگیری پیدا کرده بود. حتی در اینستاگرام کری‌خوانی و درگیری داشتند. پسر مورد علاقه‌ام مدعی بود، اختلاف‌شان مالی است. شب حادثه، ساعت ۱۰ سوار خودروی پژو ۲۰۷ پسر مورد علاقه‌ام بودیم که حوالی پارک هروی در جنوب تهران، خودروی پژو ۲۰۷ که دو جوان سرنشینان آن بودند راهمان را سد کردند. آنها از ماشین پیاده شده و دوستم درگیر شده و او را با چاقو زدند. یکی از آنها را شناختم، او همان پسری بود که با مقتول کری‌ خوانی داشت. با داد و فریادهای من، عابران خود را به آنجا رسانده و دو پسر جوان سوار خودرو شده و فرار کردند.

با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران، دختر جوان تا روشن شدن ابعاد این پرونده به‌عنوان تنها مظنون در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. ماموران نیز به دنبال ضاربان پسر جوان هستند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها