معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت:ثبت نام کارت اعتباری خرید برای فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان آغاز شد. 
کد خبر: ۱۳۲۵۲۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ قوام رضا میرحسینی، با بیان اینکه ثبت نام کارت اعتباری خرید به فرهنگیان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان آغاز شده،گفت:فرهنگیان کرمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Pay-pod.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به انتخاب آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان پایلوت اجرای این طرح گفت:ثبت نام این کارت برای متقاضیان فرهنگی عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اوایل تیرماه سال جاری شروع شده است و فرهنگیان کرمانی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Pay-pod.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود:اطلاعات مورد نیاز از قبیل ویژگی های کارت اعتباری، نحوه ارسال و توزیع کارت ها،نحوه فعال سازی، نحوه خرید و پرداخت اقساط تحت عنوان دستورالعمل دارندگان کارت اعتباری اطلاع رسانی خواهد شد.

میرحسینی اظهار کرد:این کارت با تخصیص مقدار معینی اعتبار مالی به صاحب کارت،امکان خرید خدمات و کالا از طریق پایانه های فروش کلیه بانک ها و یا درگاه های اینترنتی را می دهد.

 معاون پژوهش،برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 18 درصد از زمان خرید کالا و خدمات محاسبه می‌شود.

میرحسینی تصریح کرد: از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و پرورش از طریق صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد، بنابراین جهت صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها