بولسونارو رئیس جمهور برزیل که پیش از این به دلیل بی کفایتی در رابطه با کنترل بیماری کرونا در این کشور به جنایت متهم شده بود اینبار با اتهام اختلاس روبرو شده است.
کد خبر: ۱۳۲۴۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین، بولسونارو رئیس جمهور برزیل در رابطه با فساد مالی، اختلاس و سوءاستفاده از نیروی کار اتهامات جدیدی را دریافت کرده است.

بولسونارو ، یک پوپولیست راست افراطی ، که همیشه طرفدار دونالد ترامپ بوده در ژانویه 2019 کار خود را آغاز کرد و قول داد "وطن را برای همیشه از زیر یوغ فساد آزاد کند".

اما روز گذشته یک وب سایت خبری در برزیل مجموعه ای از گزارش ها را منتشر کرد که ادعاهای بولسونارو در رابطه با مبارزه با فساد را نقض می کند. این وب سایت که UOL نام دارد ادعا کرد بولسونارو در 30 سال یک زندگی مخفی داشته، بدان معنا که تقریبا از سال 1991 تا 2018 ریاست یک طرح اختلاس موسوم به «راچادینها» را بر عهده داشته است.

یکی از مستندات UOL صوت هایی است که از یک منبع ناشناس به دست آمده است.

در برزیل رویه غیرقانونی حذف و کم کردن از دستمزد کارکنان  به نام راچادینها معروف است. این اصطلاحی عامیانه است که تقریباً به معنای "تقسیم حقوق" یا "بازپرداخت پول" است. پسر بولسونارو یعنی فلاویو بولسونارو ، مدت ها است که مورد ادعاهای مشابهی قرار گرفته است که وی در زمان حضور خود در کنگره ایالتی ریو بر چنین کلاهبرداری نظارت داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها