مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

برنامه ویژه برای تولید آثار فاخر ویژه ی شهدای جهاد داریم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پروژه‌ در حال ساخت 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز خبر داد و گفت: برنامه دیگری با همکاری جهاد کشاورزی با موضوع شهدای جهاد در حال تولید است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از پروژه‌ در حال ساخت 26 قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز خبر داد و گفت: برنامه دیگری با همکاری جهاد کشاورزی با موضوع شهدای جهاد در حال تولید است.
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱۱

به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن لطیفی در جلسه مشترک با مسؤولان بنیاد شهید استان زنجان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان تاکنون تعامل گسترده‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه جای پای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان معزز که ولی نعمتان کشور به شمار می‌روند، در بنیاد شهید جاری و ساری است به گزارشی از عملکرد این اداره کل در خصوص ساخت برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت پرداخت.

وی با اشاره به اینکه لذت‌بخش‌ترین برنامه‌ها ساخت برنامه برای خانواده‌های معظم شهدا است، گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ناب و بی‌بدیل به نسل‌های آینده از جمله راهبردهای این اداره کل است.

لطیفی از پروژه‌ در حال ساخت ۲۶ قسمتی به کارگردانی حمید اسماعیلی در اهواز خبر داد و گفت: برنامه دیگری با همکاری جهاد کشاورزی با موضوع شهدای جهاد در حال تولید است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تولید برنامه تقویم عزت گفت: این برنامه جزو برنامه‌های کوتاه به شمار می رود که هر روز از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

لطیفی با اشاره به پیگیری ساخت تله فیلم شهید یوسف قربانی از شهدای غواص زنجانی، خاطرنشان کرد: خاطره‌نگاری ۷۱ نفر از والدین شهدا ضبط شده است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین از آمادگی همکاری جهت ساخت برنامه در این حوزه با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد و افزود: باید در حوزه شهدا آثار فاخری ساخته و به صورت ملی پخش شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر لزوم تولید برنامه‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت، اظهار کرد: سبک زندگی شهدا باید به همه نسل‌ها منتقل شود.

علی کاظمی همچنین بر اجرای تفاهم‌نامه بین دو دستگاه تاکید کرد و افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه می‌توانیم آثار ارزشمندی در حوزه ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان تولید کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد، ادامه داد: اولویت اول بنیاد مسائل فرهنگی و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صدا و سیما در حوزه ایثار و شهادت، گفت: همکاری و مشارکت بنیاد شهید و صدا و سیما به صورت مداوم برقرار است.

علی بیات با بیان اینکه چندین اثر توسط این بنیاد تولید و قابل پخش از صدا و سیماست، تصریح کرد: این آثار در اختیار مسوولان صدا و سیما قرار می‌گیرد تا در مناسبت‌های مختلف از آنها بهره‌برداری شود.

معاون سیمای، صدا و سیمای مرکز زنجان نیز با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان همواره در ساخت برنامه‌های حوزه دفاع مقدس در رتبه های برتر قرار دارد، گفت: برنامه‌ای ۳۶ قسمتی باعنوان «راه ناتمام» در حال ساخت است که به بازسازی و بازنمایی نقش استان زنجان در دفاع مقدس و معرفی شهدای غواص در منطقه جنوب کشور می‌پردازد.

آل‌یاسین افزود: معرفی شهدای جهاد از جمله شهید جان‌نثار و معرفی والدین شهدای بالای دو شهید و جانبازان بالای 70 درصد و تله فیلم شهید قربانی که در مرحله بازنویسی فیلم نامه قرار دارد، در دست تولید این مرکز قرار دارد.

وی خواستار شناسایی و قرار دادن سوژه‌های ناب حوزه ایثار و شهادت توسط بنیاد شهید در اختیار صدا و سیما شد و گفت: برنامه‌ای در قالب تله تئاتر با عنوان «نجات اربیل» و در سطح ملی در حال تولید است که قبل از کنگره ملی 3535 شهید استان، قرار است تکمیل شود، که به موضوع حمله داعش و ورود شهید سلیمانی و سپاه قدس به این منطقه می‌پردازد.

معاون توسعه بنیاد شهید نیز در بخشی ار این جلسه پیشنهاداتی از قبیل انعقاد تفاهم‌نامه دو دستگاه در سطح استان در راستای مشارکت و همکاری بیشتر، پخش برنامه معرفی شهدا با عنوان پلاک متناسب با سالروز ولادت و شهادت شهدا، الگو گرفتن از جانبازان ۷۰ درصد در موضوعاتی از قبیل نماز و ... در این جلسه ارائه کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها