موتور سوار ۱۹ ساله ای که خود حامل سلاح گرم بود، در نزاع با راننده یک خودرو شخصی در بزرگراهی در ایالت تگزاس آمریکا، به ضرب گلوله از پا در آمد.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۶۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، در حادثه نزاع بین یک موتور سوار و راننده خودروی سواری در ایالت تگزاس آمریکا، موتور سوار که نوجوانی ۱۹ ساله بود به ضرب گلوله راننده کشته شد.

حادثه در بزرگراهی در شهر «فورت ورث» تگزاس و هنگامی اتفاق افتاد که موتور سوار با انجام حرکات خلاف قوانین رانندگی در حال مار پیچ رفتن از بین خودروهای این بزرگراه بود که به ناگاه راننده خودرو با تغییر مسیر از یک خط به خط دیگر باعث شد که موتور سوار برای جلوگیری از برخورد، به شدت به سمت مخالف بپیچد.

ادامه این روند به درگیری مسلحانه میان طرفین منجر شد. شاهدان از شنیده شدن صدای چهار شلیک گلوله خبر داده اند. موتور سوار به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، چندی پیش نیز در حادثه تیراندازی در شهر هیوستون واقع در جنوب غربی ایالت تگزاس در آمریکا، سه نفر از جمله یک دختر بچه ۶ ساله کُشته و یک کودک نیز زخمی شد.

آزادی حمل سلاح گرم، در دسترس بودن و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها در آمریکا سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها