حسین فاضلی هریکندی، رئیس‌کل دادگستری البرز

منافذ فساد در دستگاه اجرا را باید بست تا کار دستگاه قضا سبک شود

فرمانده انتظامی استان سمنان؛

تعامل پلیس و دستگاه قضا رضایت‌مندی عمومی را افزایش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان سمنان سطح تعامل و هماهنگی‌های پلیس و دستگاه قضا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر چه این همراهی‌ها و همدلی‌ها تقویت شود، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۲۳۶۸۸

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سردار عبدالله حسنی در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان سمنان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه انجام شد، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌خصوص آیت‌الله بهشتی را گرامی داشت.

وی سطح تعامل و هماهنگی‌های کنونی پلیس و دستگاه قضا را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: هرچه این همراهی‌ها و همدلی‌ها تقویت شود، میزان رضایتمندی مردم از خادمان خود در این دو دستگاه نیز افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان سمنان زاویه گرفتن با ولایت را مایه خسران دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به اینکه سربازان ولایت هستند، افتخار می‌کنند و ما این سربازی را برترین و بالاترین مدال برای خود می‌دانیم.

حسنی از ترویج فرهنگ گره‌گشایی از کار مردم در اماکن انتظامی به‌ویژه در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: در تمام ساعات شبانه‌روز در خدمت مردم هستیم و برای امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی همفکری و هم‌اندیشی مقامات انتظامی و قضایی را در ارتقای احساس امنیت عمومی مؤثر خواند و گفت: از هر اقدام و کاری که به نفع مردم باشد، استقبال خواهیم کرد.

محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان نیز در این دیدار از حسن توجه مسؤولان انتظامی و تعامل ارزنده فرماندهان و کارکنان ناجا با سطوح مختلف قضایی قدردانی کرد و افزایش همراهی و همکاری‌ها را بهترین شیوه برای پیشبرد امور دانست.

همچنین در این نشست بر برگزاری نشست‌های فصلی مقامات ارشد انتظامی و قضایی استان سمنان با هدف تقویت همدلی و همکاری‌ها و رفع هرگونه مانع بر سر راه تعامل سازنده این دو دستگاه تأکید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها