اتفاق بی سابقه ای برای تیم ملی والیبال ایران افتاد و برای نخستین بار هیچ نماینده ای در تیم منتخب یک تورنمنت رسمی و معتبر نداشت.
کد خبر: ۱۳۲۳۴۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ، لیگ ملت های والیبال جهان روز گذشته با قهرمانی قابل پیش بینی تیم ملی برزیل به پایان رسید. در این دوره از رقابت ها تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با 18 امتیاز و فقط 5 برد در جایگاه 12 جدول 16 تیمی قرار گرفت. 

شاگردان آلکنو در این دیدار 10 باخت متحمل شدند که هشت تای آن پشت سر هم بود. آنها حتی به تیم انتهای جدول و بدون برد استرالیا هم باختند. 

روز گذشته نیز در فینال رقابت ها برزیل و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب تیم برزیل با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت و بار دیگر قهرمان رقابت ها شد. 

بعد از پایان رقابت ها تیم منتخب رقابت ها نیز اعلام شد و برای نخستین بار در تیم منتخب یک تورنمنت رسمی ، ایران هیچ نماینده ای نداشت.

ارزشمندترین بازیکن:

 والاس دسوزا از برزیل و بارتوش کورک از لهستان 

بهترین مدافعان:

متئوش بینیک از لهستان و مائوریسیو سوزا از برزیل 

بهترین دریافت کنندگان:

یوآندی لئال از برزیل و میخائیل کوبیاک از لهستان 

بهترین پاسور:

 فابیان دژیزگا از لهستان

سرنوشت نامشخص آلکنو

گویا تغییر و تحولاتی در والیبال ایران در راه است. تیم ملی ایران احتمالا با یک مربی به غیر از آلکنو در المپیک شرکت می کند. اخبار جسته و گریخته حاکی از آن است که آلکنو دیگر با فدراسیون والیبال ایران همکاری نخواهد کرد. 

قیچی به جان لیگ ملت ها

خبر دیگر از لیگ ملت های والیبال این است که با تغییراتی اساسی در نحوه برگزاری رقابت ها روبرو خواهد شد که سایت جهان والیبال از آن به عنوان قیچی بر جان لیگ ملت ها یاد کرده است. برگزاری این رقابت ها معمولا با انتقاد فدراسیون های والیبال، مربیان و بازیکنان والیبال روبرو است چرا که نه اعتبار جام جهانی را دارد و هم اینکه بسیار بسیار فشرده است و باعث خستگی بازیکنان می شود. فدراسیون جهانی والیبال این رقابت ها را فقط به دلیل مسائل مالی برگزار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها