اسپانیا-کرواسی؛ دو تیمی که از روزهای اوج‌شان فاصله گرفته‌اند

نبرد خواب‌زده‌ها

در بین تیم‌های حاضر در بازی‌های امسال یورو، طرفداران هیچ تیمی به اندازه هواداران اسپانیا و کرواسی حسرت گذشته را نمی‌خورند.
کد خبر: ۱۳۲۳۴۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،اسپانیایی‌ها با تماشای بازی تیم‌ملی‌شان در یورو ناخودآگاه یاد دورانی می‌افتند که با داشتن ستاره‌هایی همچون ژاوی، اینیستا و ویا به هیچ تیمی رحم نمی‌کردند. در آن طرف هم طرفداران کرواسی هستند که بازی‌های درخشان این تیم در جام‌جهانی روسیه، آنها را برای داشتن یک تیم قوی در چند سال آتی کاملا امیدوار کرده بود. حالا این دو تیم با چنین مختصات و مشخصاتی امشب در کپنهاگن دانمارک به دیدار هم می‌روند تا برنده‌ این بازی به مصاف برنده بازی فرانسه و سوئیس برود.  آمار و ارقامی در مورد این بازی در دسترس است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌شود:

 این نهمین تقابل دو تیم در بازی‌های مختلف محسوب می‌شود که نتیجه‌ بازی‌های قبلی تا اینجای کار 3 پیروزی برای اسپانیا و چهار برد برای کرواسی بوده است.
 کرواسی تاکنون دو بار در ورزشگاه پارکن کپنهاگن بازی کرده که هر دو بازی مقابل دانمارک بوده است که ماحصل آن یک پیروزی و یک باخت بوده است.
این چهارمین باری است که اسپانیا در این ورزشگاه بازی می‌کند و در سه بازی قبلی که همه‌شان مقابل دانمارک بوده یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی به دست آورده است.  
 تاکنون سه بار بازی کرواسی در جام‌های مختلف به ضربات پنالتی کشیده که دو پیروزی و یک باخت به دست آورده است. این آمار برای اسپانیا 9 بار بوده که پنج پیروزی و چهار شکست به دست آورده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها