قدردانی سپاه از کارکنان رسانه ملی

سردار جلیل بابازاده از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در انعکاس رویدادهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۳۲۳۴۵۶
قدردانی سپاه از کارکنان رسانه ملیبه گزارش جام جم انلاین اردبیل، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با حضور در صدا و سیمای مرکز اردبیل، از تلاش‌های شبانه ­روزی کارکنان رسانه پرتلاش ملی برای کمک به تحقق حماسه انتخابات قدردانی کرد.

در این دیدار، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: عنایت خاص به شهدا؛ به ­ویژه سردار دل­ها، حاج قاسم سلیمانی و کار جهادی، مهم­ترین عامل تحقق نصرت الهی در انتخابات است.  علی­رغم هجمه ترکیبی و همه ­جانبه استکبار جهانی، مردم شهید پرور ایران اسلامی پای صندوق های رای حاضر و پیروز واقعی انتخابات شدند.

سردار افزود: تمامی روش­ها و منش­ها، ثابت قدمی مردم، ایثار و مردانگی، وفـاداری به شهدا و وطن را در مردم خود دیدیم و از خداوند می­خواهیم توفیقمان دهد همچنان به عنوان سرباز و خادم عمل کنیم و این پیروزی را که نصیب کشور کردند، به حول و قوه الهی با خدمت صادقانه و نهایت صفا و صمیمیت، محبت مردم را با عمل خالصانه و خاشعانه جبران کنیم

سردار بابازاده با اهدای یک گلدان به مدیر کل صدا و سیما از زحمات جهادی کارکنان اصحاب رسانه قدر دانی کرد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها