نگاهی تحلیلی به حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان نشان می‌دهد همان مثلث معروف در بروز این دو اتفاق نقش داشته است

شرمندگی انسان،‌ راه و وسیله

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر، پنج خبرنگار در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بستری هستند که تعدادی از آنها تا ظهر امروز احتمال ترخیص دارند.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۴۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر جواد آقازاده افزود: از ۱۰ خبرنگاری که دیروز با استفاده از هلی کوپتر و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقثل شده اند، پنج نفر مرخص شده اند.

وی اضافه کرد: از پنج نفر باقی مانده نیز سه نفر به احتمال زیاد تا ظهر امروز ترخیص می‌شوند و تنها ۲ نفر در بیمارستان ارومیه بستری خواهند بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند، هیچکدام وضعیت نامناسبی ندارند.

آقازاده گفت: ۲ نفر باقی مانده در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز با تشخیص متخصص در روز‌های آتی ترخیص خواهند شد.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

با تلاش نیرو‌های امدادی، این خبرنگاران ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و روند درمانی آنان صورت گرفت.

پس از درمان‌های ابتدایی، بیش از نیمی از خبرنگاران مصدوم با بهبود وضعیت به هتل انتقال داده شده و حدود ۱۰ نفر در بیمارستان برای مداوی بیشتر بستری شدند.

رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رییس جمهوری، معاونان رییس جمهوری و وزرای دولت، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیران حوزه‌های مطبوعات و همچنین بسیاری از اصحاب جراید و رسانه‌ها با صدور اطلاعیه‌هایی این حادثه دلخراش را تسلیت گفته اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها