ائمه جمعه سراسر کشور در بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران تصریح کردند: شما مردم فهیم و بصیر، علی‌رغم دلخوری‌ها و گلایه‌های بحق از کاستی‌ها و تقصیرهای سیاستی و مدیریتی، با درک صحیح از صحنه مصاف و اقدام به‌موقع و بهنگام، حماسه پرشور دیگری آفریدید.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران بابت خلق حماسه 28 خرداد قدردانی کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
سلام و درود به محضر مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی

اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی، به برکت دهه کرامت، آوردگاه فکر و اندیشه و اراده شما ملت صبور و شکور درمصاف با اردوگاه کفر و نفاق، در جنگ ترکیبی اراده‌ها و راهبردها گردید.

شما مردم فهیم و بصیر، علی‌رغم دلخوری‌ها و گلایه‌های بحق از کاستی‌ها و تقصیرهای سیاستی و مدیریتی، با درک صحیح از صحنه مصاف و اقدام به‌موقع و بهنگام، حماسه پرشور دیگری آفریدید و دشمن را در راهبردهای فشار و مهار حداکثری، با مقاومت مثال‌زدنی‌تان ناکام نمودید و از صبح جمعه ۲۸ خردادماه، تا بامداد روز بعد، علی‌رغم موانع ناشی از کرونا، گرمای هوا و اختلال‌ در برخی شعب اخذ رأی، به میدان آمدید و با دل‌هایی سرشار از امید به آینده روشن، ارواح پاک و مطهر امام راحل عظیم‌الشأن(رضوان الله تعالی علیه) و شهدای سرافراز، به‌ویژه سردار دل‌ها را شاد کرده و با مشارکت پرشور و معنادار و خلق صحنه‌های ماندگار از بصیرت و معرفت انقلابی، به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) لبیک گفته و درس‌ها و آموزه‌های ماندگاری را در حساس‌ترین صفحات تاریخ این مرز و بوم برجای نهادید.

پروردگار متعال را شاکریم که این آوردگاه، با پیروزی قاطع منتخبی شایسته، انقلابی و کارآمد از سوی مردم، به سرانجامی نیکو رسید و با حضور منتخبان شما ملت ولایتمدار در شوراهای اسلامی شهر و روستا، شکوهی دوچندان یافت.

خدمتگزاران شما در نهاد نمازجمعه؛ نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و امامان جمعه سراسر کشور، ضمن عرض تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، حضور چشمگیر و مشارکت پرشور و خلق حماسه غرورآفرینتان در این آزمون بزرگ را با تمام وجود ارج می‌نهند و به همدلی و همراهی شما بهترین مردم تاریخ و بلوغ سیاسی جوانان برومند و رأی اولی‌ها افتخار می‌کنند.

لازم است در این مجال، از همه دست‌اندرکاران امر انتخابات، به‌ویژه هیئت‌های اجرایی و وزارت کشور، هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان، نهادهای امنیتی و انتظامی، بسیج، رسانه ملی، رسانه‌های مکتوب، فعالان فضای مجازی، مدافعان سلامت و سایر پشتیبانان این جهاد بزرگ از یک سو و سایر داوطلبان محترم و هواداران مکرم ایشان که زمینه ایجاد رقابتی جدی، سالم و اخلاق‌مدار را فراهم نمودند، مراتب سپاس و امتنان خود را ابراز نماییم.

اما قدرشناسی ویژه ما از امام امت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) است که از بلندای حکمت الهی خود، در هر مقطع و موقعیت، با رهنمودهای راهگشا و گره‌گشای خود، افق‌های جدیدی را می‌گشایند و تحقق این امر جامع را به سرانجام مطلوب آن رهنمون شدند.

ان‌شاءالله دولت جوان حزب اللهی، که برخاسته از درون مردم و آشنا به مطالبات هموطنان و ظرفیت‌های کشور است، با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای ولی امرمان، در عمل به وعد‌های خود گام‌های بلندی را با همراهی مجلس انقلابی و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای کشور، برای کاستن از فشار مشکلات و حرکت سریع‌تر برای نیل به اهداف و آرمان‌های پیش رو در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی برخواهد داشت.

والسلام علی عبادالله الصالحین

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها