شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای انتخاب آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۷۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، شورای راهبردی روابط خارجی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را پشتوانه نظام و پیام روشنی به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: شورای راهبردی روابط خارجی ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب و همچنین ملت غیور ایران که به رغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تنگنا‌های معیشتی با شرکت در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اراده خود را در دفاع از منافع کشور نشان دادند، اعلام می‌دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای در طول سال‌های پس از انقلاب همواره پشتوانه نظام بوده و پیام‌های روشنی را به بیگانگان و بدخواهان کشور عزیزمان، در بیهودگی اقداماتشان علیه ایران منتقل کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: شورای راهبردی روابط خارجی همواره تلاش کرده است در دولت‌های مختلف کمک‌های مشورتی لازم را با توجه پیچیدگی‌های روابط بین‌الملل در اختیار متصدیان امر قرار دهد و در دولت جناب آقای رئیسی نیز در کمک به پیشبرد اهداف عالیه نظام در صحنه روابط خارجی کشور دریغ نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: امید است که دولت محترم آینده تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و هدایت مقام معظم رهبری که براساس قانون اساسی کشور عهده‌دار تعیین راهبرد‌ها و سیاست‌های کلان کشور هستند، بتواند در جهت حل مشکلات کشور گام‌های قاطع و مؤثری را بردارد و عظمت و اقتدار کشور عزیزمان را در صحنه روابط خارجی، هر چه بیشتر به منصه ظهور برساند.

روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها