متخصصان شرکت «عصر اندیشه زاگرس» نرم‌افزارهای جامع و کاربردی برای بهبود مدیریت خدمات کسب‌ و کارها و سازمان‌ ها طراحی می‌کنند

راهکار نرم‌افزاری مشکلات کار شما پیش ماست!

شرکت دانش بنیان «واسط کالا ستاره رفسنجان» علاوه بر ارائه خدمتی رایگان فضایی امن و قابل اعتماد برای تبادل کالا و خدمات از طریق حذف واسطه‌‎ها ایجاد کرده است

با واسط کالا واسطه‌هارا دور بزن!

فضای مجازی در سال‌های اخیر به محیط خوبی برای ایجاد کسب‌وکارهای متنوع در کشورمان تبدیل شده که یکی از پرمخاطب‌ترین آنها انواع وبگاه‌ها و اپلیکیشن های مخصوص خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات بدون نیاز به اشخاص یا واسط‌های حقیقی است.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۲۲

مخاطب امروز با در اختیار داشتن فناوری و آگاه‌بودن نسبت به مزایای آن، در صورت احساس نیاز بلافاصله به اینترنت رجوع می‌کند تا به‌طور مستقیم کالا یا خدمت مورد نظر را دریافت کند.

با واسط کالا واسطه‌هارا دور بزن!

شرکت «واسط کالا ستاره رفسنجان» یکی از بسترهای مجازی موجود برای ارائه کالا یا دریافت خدمات متنوع است که در سال 98 پس از دوسال تحقیق و پژوهش در رابطه با خرید و فروش در حوزه کالاهای دست دوم و نیز اهمیت و مزایای حذف واسطه‌گری،با همت سه جوان خلاق موفق شد نسخه رسمی خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

مدیرتبلیغات و بازاریابی شرکت «واسط کالا ستاره رفسنجان» هدف از ایجاد این کسب‌و‌کار را کنارزدن واسطه‌گری و تلاش برای فراهم‌آوردن محیطی امن و قابل اعتماد عنوان می‌کند که از طریق آن اهالی حوزه‌های کاری متفاوت و نیز مردم عادی به‌سادگی قادر به انجام معامله باشند.

به گفته علی آرمان،اگرچه اکنون چند سالی است بسترهای اینترنتی مشابه جای خود را میان مردم باز کرده‌اند و در این زمینه رقابت شدیدی وجود دارد،اما مزیت اصلی این بستر خاص نسبت به سایر رقبا ارائه انواع خدمات به‌صورت کاملا رایگان است.

به‌طوری‌که تراکنش مالی به منظور خرید و فروش کالا انجام نمی‌شود و خریدار به‌صورت مستقیم بدون هیچ واسطه‌ای با فروشنده ارتباط برقرار می‌کند.

این در حالی است که اکثر بسترهای اینترنتی موجود در برخی دسته‌بندی‌های تجاری و برای ارائه بعضی خدمات به‌ویژه در کلانشهرها هزینه دریافت می‌کنند.

آرمان در ادامه تصریح می‌کند: «واسط کالا در مدت کوتاه حضور خود توانسته با معرفی دسته‌بندی‌های گوناگون مانند وسایل نقلیه، املاک، استخدام، کسب‌وکار،سرگرمی و محصولات فرهنگی، لوازم خانگی، لوازم شخصی، وسایل الکترونیکی و انواع خدمات وخرید و فروش حیوانات خانگی، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و طی دو سال به رقم قابل توجه 150هزار کاربر در مارکت‌ها برسد. از طرف دیگر این شرکت جوان با ایجاد محتوای متنی در جهت معرفی هرچه بیشتر و بهتر دسته‌بندی‌های متنوع خود و به‌اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، توئیتر و... سعی دارد به‌طور پیوسته ارتباط خود را با مردم و افراد فعال در حوزه کسب‌وکار گسترش دهد؛ تلاشی که تاکنون به آگاه‌سازی سه میلیون کاربر منجر شده است.

کارآفرینی از مسیر توسعه یک پلتفرم اینترنتی

پلتفرم «واسط کالا»در کنار ارائه خدمات اینترنتی و بستر مجازی مناسب برای انجام معامله کاربران، از مسیر ایجاد فضایی برای کمک به تبلیغ کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ با پرداخت هزینه‌ای حداقلی، موفق به ایجاد شغل و کار آفرینی برای 25 نفر شده است. در واقع مدل کسب‌وکاری این پلتفرم بر این اساس نهاده شده که از مسیر جذب مخاطب و بازدید بیشتر در سایت و اپلیکیشن بتوانند جذابیت هر چه بیشتری برای جذب آگهی در این پلتفرم ایجاد کنند.

قوانین حمایتگر

آرمان در پایان اشاره می‌کند:«خوشبختانه قوانین مرتبط با پلتفرم‌های مجازی این چنینی در کشور به‌هیچ‌عنوان سختگیرانه و محدودیت‌زا نیست و این شرکت نیز با تبعیت از قوانین موجود در خصوص کسب‌وکارهای اینترنتی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا علاوه بر رؤیت مجوزهای رسمی در مورد محصولات و کالاهای خاص همچون محصولات آرایشی و بهداشتی،از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نشر تبلیغات کاذب و خدمات تقلبی که موجب هدررفتن سرمایه و وقت کاربران می‌شود، جلوگیری کند.

با واسط کالا واسطه‌هارا دور بزن!

این فعال استارت‌آپی در پایان یادآور می‌شود: «علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اپلیکیشن واسط کالا از طریق کافه بازار یا گوگل استور اقدام کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل یا داشتن سوال درباره چگونگی انتشار آگهی در این پلتفرم می‌توانند با شماره پشتیبانی ذکر شده در سایت و اپلیکیشن واسط کالا تماس بگیرند.

چشم انداز واسط کالا

به گفته مدیرتبلیغات و بازاریابی این شرکت دانش بنیان، با وجود استقبال خوب کاربران به‌خصوص در شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان، کرمان و شیراز برای استفاده از اپلیکیشن و وبگاه واسط کالا، این مجموعه به دنبال ارتقای سطح کیفی خود در کوتاه‌مدت،بر توسعه زیرساخت‌های فنی است و همچنین به جذب و آموزش 12هزار و 321 نفر نیروی انسانی برای بهبود سطح کیفی صنعت خرید و فروش محصولات دست دوم کشور خواهد پرداخت.

یکی دیگر از مهم‌ترین چشم‌‍اندازهای این گروه در ادامه راه به‌کارگیری هوش مصنوعی برای مقابله با تقلب، احراز هویت اشخاص و افزایش اعتماد عمومی میان عموم مردم نسبت به فرآیند تجارت‌های غیرحضوری است. امر مهمی که پس از ظهور فضاهای معاملاتی اینترنتی و تجارت الکترونیک، نیاز به آن بیش از پیش احساس می شود و نمونه هایی از کاربرد آن را می‌توان دراستفاده از اطلاعات جست‌وجوی کاربران برای یک محصول یا خدمت خاص مشاهده کرد که به نیازسنجی بهتر از جانب شرکت‌ها ختم می‌شود. همچنین استفاده از فناوری دستیار هوشمند صوتی به مخاطب و کاربر این اجازه را می‌دهد که تنها با گفتن صوتی نیاز خود به‌راحتی محصولات یا خدمات مورد نظرش را جست و کند.

به‌علاوه توسعه استفاده از هوش مصنوعی در این پلتفرم امکان انجام اعمال سیستماتیک مجرمانه را در پلتفرم‌های اینترنتی خواهد گرفت.

راه‌های ارتباطی با واسط کالا ستاره رفسنجان

وبسایت: vasetkala.com
اینستاگرام: info@vasetkala.com
یوتیوب:vasetkala
توئیتر:vasetkala
تلفن: 02128426989و03491010020

سیمین‌دخت شاکری - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها