رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از آغاز طرح تابستانه واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی، علیه بیماری تب برفکی، طاعون، آبله، شاربن، تب مالت و هاری درشهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۷۸

به گزارش جام جم آنلاین تهران،محسن حمیدی گفت: طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک شهرستان در نواحی روستایی و عشایری علیه بیماری های مهم و استراتژیک دام سبک، از 1 تیرماه سال جاری با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مساعدت مسئولان ارشد شهرستانی، استانی و سازمان دامپزشکی کشور این عملیات به صورت کاملا رایگان و با پوشش نقاط محروم و دورافتاده روستایی و عشایری، کانون و شعاع کانون‌های سال‌های گذشته، نقاط پُرخطر و پرجمعیت دامی در 60 روز کاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از دامداران و عشایر شهرستان خواست، با توجه به اینکه برای اجرای این طرح هزینه بسیار زیادی شده است، همکاری لازم را با اکیپ‌های دامپزشکی داشته باشند و در صورت تمایل جهت هماهنگی واکسیناسیون با شماره 76444603 (مرکز مایه کوبی نوید سلامت) و اعلام پیشنهادات و انتقادات از نحوه اجرای طرح با شماره 76442004 و 76447170 اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه تماس حاصل نمایند.

حمیدی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود 100 هزار راس دام سبک در این شهرستان علیه بیماری های دامی واکسینه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها