برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان سیدحمیدرضا برقعی نویسنده و شاعر جوان آئینی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۵۰
به گزارش جام جم آنلاین؛ این برنامه شنبه 29 خرداد با حضور سید حمیدرضا برقعی خالق سه مجموعه شعر و نویسنده سه کتاب گفتگویی شنیدنی را رقم خواهد زد. 

گفتنی است آنچه موجب تمایز آثار برقعی با دیگر شاعران جوان آیینی‌سرای هم نسل اوست، اقبال عمومی اشعار او نزد مخاطب عام و مقبولیت آثارش نزد متخصصین و منتقدان عرصه شعر است. برقعی بی آنکه از سطح و کیفیت اشعار خود بکاهد، توانسته سلیقه مخاطب شعر آیینی را با سرودن اشعاری عفیف، سلامت و پاکیزه  ارتقا داده و جایگاه آن را در نزد منتقدین حفظ کند.

برنامه «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی به مدت 10 شب روانه آنتن شده و در فضایی متفاوت با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد. همچنین  موشن ‌گرافی‌های دیدنی و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که تقدیم بینندگان علاقمند به جُنگ‌های شبانه خواهد شد. 

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت 23:30 روانه آنتن می شود .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها