وزیر اطلاعات با بیان اینکه رای مردم تعیین کننده پشتوانه و سرمایه اجتماعی یک رئیس جمهور است، گفت: حضور حداکثری در جنبه های مختلف حتی امنیت داخلی اثرگذار است همچنین در اراده دوستان و دشمنان نظام اثرگذار است.
کد خبر: ۱۳۲۱۵۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور حداکثری یکی از راهبردهایی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کردند و در صورتی که مردم عزیز ما به صورت حداکثری حضور پیدا کنند تاثیرهای خود را در جنبه های مختلف می گذارد.

وی در مورد تاثیرات حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: اولا رئیس جمهور با یک رأی بالا و قوی می تواند خدمت بهتری به مردم کند و گام های بلند تری می تواند بردارد. دوم از نظر اعتباری که در سازمان های بین المللی و سطح بین المللی پیدا می کند، بالاخره رای مردم تعیین کننده پشتوانه و سرمایه اجتماعی یک رئیس جمهور است و طبعا وقتی رأی حداکثری باشد دنیا روی این رئیس جمهور حساب دیگری باز می کند و می تواند حرف خود را در دنیا محکم تر و متقن تر بزند.

وزیر اطلاعات بیان داشت: حضور حداکثری در جنبه های مختلف حتی امنیت داخلی اثرگذار است همچنین در اراده دوستان و دشمنان نظام اثرگذار است.

علوی با تاکید بر اینکه حضور مردم بازدارنده دشمن است، خاطر نشان‌ کرد: در دوران دفاع مقدس همواره در آستانه مراسم‌ های روز قدس یا ۲۲ بهمن صدامی‌ها تهدید میکردند که شهرهای ایران را بمباران می‌کنیم، اما به دلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس تا چندین ماه بعد شاهد شلیک حتی یک موشک به شهرها نبودیم.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها