استاندار همدان:

تعداد رأی اولی‌های استان همدان ۳۰هزار و ۹۰۲نفر است

استاندار همدان با بیان اینکه یک‌میلیون و ۴۲۵هزار و ۸۷۰ نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان همدان هستند، ادامه داد: تعداد رأی اولی‌های استان همدان ۳۰هزار و ۹۰۲نفر است.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۹۸

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین همدان؛ سعید شاهرخی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت انتخابات پیش‌رو برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه در رقم خوردن توفیقات استان نقش اثرگذاری در تنویر و همراهی افکار عمومی ایفا کرده‌اند.

استاندار همدان با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای استان، نجیب، پرکار کم‌توقع، دقیق هستند و بدون حاشیه به کار حرفه‌ای خود می‌پردازند، افزود: اهالی رسانه نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک رویداد و پروژه ملی دارند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اعتقاد عمیق، قطعی و قلبی به رأی مردم و نقش آن در اداره امور داشتند، بیان کرد: مردم‌سالاری دینی نام دیگر نظام جمهوری اسلامی است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی و نوع حکومت با رأی و نظر مردم تثبيت و تداوم یافته است، ادامه داد: انتخابات جمهوری اسلامی در ادوار مختلف، سالم و طبق روال بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه هرکس به سهم خود وظیفه دارد،  تلاش کند تا زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود، عنوان کرد: در سایه مشارکت حداکثری است که فرد اصلح انتخاب و امنیت ملی کشور تضمین می‌شود.

وی در ادامه گفت: تعداد کاندیداهای شورای شهر و روستایی در کشور بیش از ۱۲۰هزار نفر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه استان همدان با برنامه‌ریزی‌های یکساله و همگام با وزارت کشور، آماده برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است، اظهار کرد: تا کنون تلاش شده انتخابات را به ‌صورت رقابتی برگزار کنیم تا مشارکت حداکثری تحقق یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه دغدغه ما در برگزاری انتخابات بی‌طرفی کامل، سالم، قانونمند و در امنیت  کامل و به‌دور از حواشی است، افزود: ملاک ما در برگزاری انتخابات قانون است.

وی با اشاره به اینکه ۲۹فرایند از انتخابات در استان همدان به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، بیان کرد: استان همدان در اجرای مانورهای انتخابات در کشور پیشتاز است.

شاهرخی با بیان اینکه یک‌میلیون و ۴۲۵هزار و ۸۷۰ نفر واجدین شرایط رأی دادن در استان همدان هستند، ادامه داد:  تعداد رأی اولی‌های استان همدان ۳۰هزار و ۹۰۲نفر است.

استاندار همدان عنوان کرد: تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای شهر در استان ۹۴۶نفر هستند که برای ۱۷۴ کرسی رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراهای روستایی ۳هزار و ۲۷نفر است، گفت: انتخابات در ۲۱۲صندوق در شهر همدان به‌‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه در شعب اخذ رأی تمامی پروتکل‌های بهداشتی تحت نظر ناظرین بهداشت رعایت خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم استان همدان می‌توانند با اطمینان کامل در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها