معاون خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آب وفاضلاب لرستان گفت: با نزدیک شدن به فصل گرما مصرف آب توسط شهروندان لرستانی ۳۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۴۹

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مرتضی یاراحمدی افزود: با توجه به عواملی چون بیماری کرونا و افزایش دما و راه اندازی سیستم های خنک کننده توسط شهروندان افزایش مصرف آب بالا رفته است.

وی تصریح کرد: به طوری که در مقایسه دوماه ابتدای سال جاری با سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی در مصرف آب شرب در استان بوده ایم که انتظار می رود مشترکین نسبت به کاهش حداقل ۲۰ درصد در در مصرف آب اقدام نمایید.
 
 یاراحمدی  در خصوص جلوگیری از هدر رفت آب توسط کولرهای آبی و غیره گفت: شهروندان لازم است کلیه لوازم و اتصالات خنک کننده خود را سرویس کرده تا مانع از هدر رفت آب شوند همچنین توسط سایبان از گرم شدن کولرهای منزل خود محافظت نمایند.
 
معاون خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آب وفاضلاب لرستان اظهار کرد: یکی از معضلاتی که خدمات دهی شرکت آب و فاضلاب را با مشکل مواجهه کرده است استفاده برخی از شهروندان شهر و روستا از انشعاب غیر مجاز می باشد.

وی ادامه داد: این انشعابات پس از شناسایی توسط مامور قرائت کنتور واخطار به مشترک جهت جمع آوری آن اقدام نماید در غیر این صورت علاوه بر پرداخت هزینه خسارت به شبکه آب ،مشترک خاطی به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.
 
یاراحمدی تصریح کرد: پرداخت به موقع آب بها و هزینه های خرید انشعاب توسط شهروندان(شهری و روستایی) این شرکت را در مسیر خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان کمک خواهد کرد.
 
وی بیان کرد: مطابق آخرین آمار شرکت آبفا لرستان بیش از۵۸۰ هزار مشترک آب در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۴۴هزار نفر در بخش شهری و ۱۴۰هزار مشترک در بخش روستایی می باشد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها