مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان خبر داد:

استقرار حامیان سلامت در شعب اخذ رأی

فرماندار اسدآباد از همکاری 3 هزار نفر عوامل در جریان انتخابات 1400 این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۷۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ سعید کتابی در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد اظهار کرد: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی با ستاد برگزاری انتخابات شهرستان به صورت مستقیم همکاری خواهند کرد.

فرماندار اسدآباد افزود: درانتخابات 1400 با توجه به شیوع کرونا   در راستای رعایت موارد  پروتکل های بهداشتی تعداد 117  شعبه  در سطح شهرستان  پیش بینی   و تمامی این شعبات تجهیز شده اند و کار نقلیه و خودرویی هم در دست انجام قرار دارد.

وی بیان کرد: آموزش های اعضای شعب  انتخابات شهرستان به پایان رسیده و کمیته های هفت گانه انتخابات اسدآباد آمادگی کامل و لازم را از هم اکنون  برای برگزاری انتخابات را دارد.

کتابی با اشاره به کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات، پشتیبانی، امنیتی، نقلیه، آموزش، استعلامات، تجهیز شعب، فن‌آوری و اطلاعات، به عنوان کمیته های هشت گانه انتخابات شهرستان یاد آور شد: از تمامی کاندیداهای شورای اسلامی شهر اسدآباد که قانونمندانه نسبت به سیما منظر سطح شهر توجه ویژه داشته و سطح شهر را با نصب پوسترها  و عکس های تبلیغاتی خود مخدوش نکرده و از آشفتگی بصری شهر برای حفظ زیبایی و مبلمان شهری جلوگیری کردند کمال قدردانی را داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها