مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

سرپرست اداره گاز شهرستان هلیلان با اشاره به اینکه رکورد گازرسانی در مناطق روستایی هلیلان شکسته شده است، گفت: این مجموعه با تلاش شبانه روزی کارکنان و گازدار نمودن هر روستا در کمتر از یک ماه، رکورد قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۳۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ پویان ازهاری افزود: انتظار می رود این شرکت با پشتوانه مردم و مسئولین بتواند رنگ محرومیت را از چهره‌ی هلیلان بزداید و با شعار "گاز محور توسعه" شرایط توسعه و رشد زیر‌ساخت‌ها را در هلیلان به وجود بیاورد.
 
وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام در شهرستان هلیلان فعل خواستن را ادا کرده است، اظهار داشت: طی سال گذشته در بحث گازرسانی، خدمات زیادی به مردم شریف شهرستان هلیلان ارائه شده که نتیجه آن گازدار نمودن ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۴ درصد خانوار روستایی می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان هلیلان شامل دو بخش مرکزی و جزمان و چهار دهستان داجیوند، شیراوند، داربید و زردلان می‌باشد، تصریح کرد: در بحث گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان تنها روستای گراب به‌علت معارضین محلی فاقد گاز بوده که خوشبختانه با رفع شدن معارض، بزودی عملیات گازرسانی به این روستا شروع و به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.
 
سرپرست اداره گاز شهرستان هلیلان گفت:  به‌دلیل توپوگرافی و شرایط ویژه جغرافیایی  برای گازدار شدن روستای دره‌باریک شهرستان هلیلان، با انجام مکاتبات و پیگیریهای متعدد با مسئولین محلی و شرکت گاز استان کرمانشاه، مجوز اتصال روستای مذکور به شبکه گاز استان کرمانشاه اخذ و این روستا نیز از نعمت گاز برخوردار شد.
 
ازهاری افزود: در بخش جزمان، گازرسانی به دهستان داربید با بیش از ۹۰۰ خانوار به طور کامل صورت گرفت و در دهستان زردلان نیز مطالعات امکان سنجی، طراحی و برآورد اولیه گازرسانی به این دهستان صورت گرفته است که در صورت تاُمین اعتبار مالی، عملیات اجرایی گازرسانی به این دهستان نیز شروع خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: در این شهرستان تاکنون ۱۶۹ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا و دو هزارو ۸۶۶ انشعاب علمک نصب گردیده‌ است که از طریق احداث ۶ ایستگاه CGS و TBS و چندین ایستگاه اندازه گیری، پایش و کنترل می‌شود.
 
ازهاری اظهار داشت: در این شهرستان تا‌کنون ۳ هزار‌و ۱۵۶ مشترک خانگی اشتراک پذیری شده که از این تعداد، یکهزارو ۲۱۶ خانوار شهری و یکهزارو ۹۴۴ خانوار روستایی واقع در ۳۳ روستای محروم شهرستان که از محروم‌ترین روستاهای کشور می‌باشند اشتراک پذیری شده‌اند.
 
وی ادامه داد: در بخش گاز‌رسانی به صنایع، سال گذشته توانستیم کارخانه آسفالت شهرستان و چندین واحد تولیدی را گاز‌دار و در سال جاری نیز بزرگترین گلخانه استان با مساحت ۱۵ هکتار با اشتغال‌زایی بیش از ۲۵۰ نفر را به شبکه گاز‌ متصل نمائیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها