رئیس اداره گاز شهرستان آبدانان گفت:تا‌کنون ۱۳ هزار‌و ۱۸۲ خانوار شهری و روستایی در شهرستان آبدانان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۹۲

به گزارش جام جم آنلاین  ایلام؛ مجید شفیعی افزود: در حال حاضر ۳ شهر آبدانان، مورموری، سراب‌باغ و ۳۳ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.
 
رئیس اداره گاز شهرستان آبدانان تصریح کرد: شرکت گاز استان در طول چند سال اخیر توانست با برنامه‌ریزی‌ دقیق و فعالیت‌های مستمر و مدوام، ضریب نفوذ گازرسانی را در حوزه شهری شهرستان به ۱۰۰ درصد و در حوزه روستایی به ۹۵ درصد برساند.
 
شفیعی خاطر‌نشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به یک روستای این شهرستان در حال انجام است که در آینده نزدیک شاهد روشن شدن مشعل گاز در این روستاها خواهیم شد و ضریب نفوذ گاز روستایی شهرستان به ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.
 
وی ادامه داد: تاکنون ۹ هزارو ۳۶۲  انشعاب علمک و ۴۶۹ کیلومتر خطوط شبکه توزیع، تغذیه و انتقال در شهرستان آبدانان اجرا شده است.
 
رئیس اداره گاز شهرستان آبدانان با بیان اینکه ۱۸ ایستگاه CGS و TBS و میترینگ در این شهرستان احداث شده‌است، گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی آبدانان انجام و همچنین ۳۵ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها