شرکت گاز استان ایلام بیش از دو هزار اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام از واگذاری دو هزار‌و ۲۱۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مدد ‌جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۱۶
به گزارش جام جم آنلاین  ایلام؛ محمود کشاورز افزود: در سال گذشته تعداد ۳۶۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی، یکهزارو ۵۴۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و ۳۱۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران از  اشتراک رایگان گاز در سطح استان ایلام بهره‌مند شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه برای این تعداد خانوار بیش از ۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است، اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان و طبق ماده های ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون بودجه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، اظهار داشت: مدد‌جویان نهاد‌‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها