نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشارکت در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۰۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در همایش روحانیون وابسته به نیروهای مسلح استان های خوزستان، ایلام و لرستان افزود: مشارکت در انتخابات موجب اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت می‌شود.
 
وی تصریح کرد:  روحانیون در مقاطع بسیار حساس و سخت که کشور مورد تعرض و آماج حملات دشمنان داخلی و خارجی دشمنان بود، مسوولیت هایی در نیروهای مسلح داشته و توانسته اند این امانت را سالم و مقتدرانه به روحانیون بعد از خود بسپارند.
 
حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: هجوم دشمنان به مرزها و سختی های آن دوران را به یاد داشته و این روحانیون بودند که شهد شیرین محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت فقیه را در دل نیروهای مسلح، مستحکم نموده و در حال حاضر هم کار روحانیت کم نشده بلکه کار روحانیت کمی و کیفی افزایش پیدا کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید به شکلی گام برداشته که در دعوت مردم به انتخابات، همچون زمان تشکیل نظام جمهوری اسلامی، مردم با شور، شوق، شعف و امید به همان ترتیب پای صندوق های رای بیایند و در نظام جمهوری اسلامی اسلام ،مردم و انتخابات با همدیگر هستند.
 
وی افزود: این نظام و انتخابات برگرفته از کتاب و سنت است و ما باید این مقطع حساس را پشت سر بگذاریم و با یک دولت انقلابی و همچنین انتخاب بهترین فرد برای ریاست جمهوری و بهترین ها در شورای اسلامی شهر و روستا و آن هم با این ویژگی که افراد متعهد، متدین، دانا، کار آمد و پاکدست را انتخاب کنیم تا ما از پیچ خطرناک تاریخ عبور کنیم.
 
امام جمعه خرم آباد عنوان کر: فضای نهادها ، سازمان ها و اداره های ما باید به سمتی حرکت کند که خروجی این باشد که مراجعه کننده های آن اعتقادشان به اسلام و انقلاب بیشتر شود و این ملاک برای مدیر موفق بوده و معلوم میشود که به اهداف سازمانی عمل کرده است.
 
وی ادامه داد: با همکاری این سه استان از طریق نمایندگان ولی فقیه، یک سند جداگانه که حاوی امور مربوط به تغییر و تحول هر استان است، قبل از تنفیذ ریاست جمهوری، هر یک از این استان ها این سند را به رییس جمهور آینده خواهند داد.

حجت الاسلام شاهرخی گفت:  ما از قبل مسائل و مشکلات استان را در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و تولیدی را آماده کرده و قبل از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به او تحویل خواهیم داد.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها