رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي  كنگان؛

مهارت آموزي نوجوانان زمينه را براي تامين آينده شغلي آنها محيا مي سازد

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي كنگان گفت: مهندسی شغل برای نوجوانان باعث می شود خانواده ها از تنگنای بیکاری آینده فرزندانشان رهایی یابند.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۶۱

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، رضا ليراوي ديلمي در نشست با رئيس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان روستاي چاه مبارك شهرستان كنگان با بیان اهمیت آموزش های مهارتی در شکل گیری فرایند شغل جوانان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم بشکلی در كاهش نرخ بیکاری و ایجاد شغل مناسب در جامعه نقش داشته باشیم می بایست از لایه های پائین تر جامعه از جمله کودکان و نوجوانان شروع کنیم و مهارت آموزي را توسعه دهيم.

وي تصریح کرد: خانواده ها نقش بارزی در شکل گیری آینده شغلی فرزندانشان دارند لذا به دنبال آن هستیم تا کارگاه های مشاوره و هدایت آموزشی از حیث نیازهای موجود در جامعه وآینده شغلی فرزندانشان برگزار کنیم.

ليراوي ديلمي اضافه كرد: با توجه به میزان بیکاری و عدم داشتن مهارت های لازم در بين احاد كارجويان به منظور ایجاد اشتغال پایدار و نیز عدم داشتن فن و مهارت در بین دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاهی می طلبد تا از سنین کودکی و نوجوانی فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه نهادینه کرد تا بتوانیم در جهت کاهش نرخ بیکاری و بهبود اقتصاد کشور تاثیرگذار باشیم.

رئيس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روستاي چاه مبارك هم گفت: با توجه به موثر بودن نهادینه کردن هر فرهنگی در سنین کودکی و نوجوانی و با عنایت به تعاملات دو جانبه می توانیم در فرهنگ سازی مهارت آموزی موفق باشیم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها