استاندار چهار محال و بختیاری در شورای اداری استان و در آستانه انتخابات مدیران را به 3 دسته تقسیم بندی نموده و خط و ربط های لازم را متذکر و از حضور آنان در ستادهای انتخاباتی نامزدها بشدت منع نمود
کد خبر: ۱۳۲۰۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین- چها محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری صبح امروز چهارشنبه 19 خرداد با تشکیل جلسه شورای اداری استان در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان با به خط کردن مدیران عالی،میانی و پایه ضمن تشریح وضعیت سیاسی ،اجتماعی،امنیتی و انتخاباتی مطالبی را در ارتباط با انتخابات و برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات عنوان کرد.

مدیران دنبال خدمت باشند نه بستر سازی در دولت بعد

عباسی تصریح کرد، مدیران زنبیل به دست مواظب باشند در چه جایگاهی قرار داشته و دارند و هر روز با حضور در یک ستاد انتخاباتی بخواهند برای حضور خود در دولت بعد بستر لازم را فراهم نمایند، هرکسی بدنبال این مسائل است بداند بشدت با او برخورد خواهد شد.

مدیران از حضور در ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به جد پرهیز نموده و الا بشدت برخورد خواهد شد

عباسی خاطرنشان ساخت، وقتی مدیری در یک ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری حاضر می شود مردم دچار شبهه می شوند این مدیر است یا یک فعال ستاد انتخاباتی و یا یک نیروی حزبی، بالاخره یک جای کار اشتباه است یا در مدیت او و انتصاب او اشتباهی رخ داده و یا حضورش در ستاد انتخاباتی یک نامزد از اساس غلط و مورد سئوال است و یا در هر 2 جا به غلط ورود پیدا نموده است.

هرمدیری عاشق کار در ستاد انتخاباتی نامزد هاست همین امروز استعفاء دهد

عباسی با تقسیم بندی مدیران به 3 سطح عالی، میانی و پایه یاد آور شد هرکسی عشق و علاقه به کار در ستاد انتخابات دارد همین امروز استعفاء داده و  وارد کارزار انتخاباتی و تبلیغاتی شود که مشخص شود مدیران هیچگونه دخل و تصرفی در انتخابات نداشته و ندارند.

رئیس شورای تامین استان در خاتمه با دعوت از آحاد مردم آنها را به شرکت پرشور و با نشاط در انتخابات دعوت نموده تا باعث سربلندی و تضمین اقتدار و امنیت کشور باشد.

شایان ذکر است در ابتداء شورای اداری استان  علی شهریار پور فرادنبه رئیس سازمان برمامه و بودجه استان،جعفر مردانی گرمدره معاون سیاسی امنیتی استانداری،مجید فرهزاد بروجنی مدیر عانمل شرکت توزیع نیروی برق استان ، سردار منوچهر امان اللهی رئیس پلیس استان به بیان نظرات و برگزاری انتخابات مطالبی عنوان نمودند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها