در ساعات اولیه روز بعد از انتخابات

نتایج قطعی منتخبان شورای اسلامی شهرکرد مشخص شد

حدود یک هفته مانده به انتخابات 28 خرداد

آغاز رقابت بیش از 195 نامزد شورای شهر برای دستیابی به 7 کرسی شورا در شهرکرد

همزمان با آغازین روز تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از ساعت 8 صبحامروز پنچ شنبه به یکباره حال هوای شهرکرد رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت و بیش از 195 کاندید شورای شهر بنرها و پوسترهای تبلیغاتی خود را به در و دیوار شهر مزین نموده.
کد خبر: ۱۳۲۰۱۶۱

به گزارش جام جم آنلاین - چهار محال و بختیاری، با اعلام اسامی نهائی نامزدهای شورای شهر  و روستا و شروع تبلیغات این کاندیداها بیش از 195 کاندید شورای شهر در شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری در یک ماراتن انتخاباتی تبلیغات گسترده و با رنگ ها و نژاد مختلف شروع نمودند.

رقابت 195 نامزد برای 7 کرسی شورای شهر در شهرکرد مرکز استان چهار محال

شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری با جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر 7 عضو شورای شهرز دارد که برای تصدی 7 کرسی شورای شهر قریب 200 نفر در اعلام نهائی تایید شده و از اقوام و نژادهای مختلف،ترک،لر،بختیاری،گله دار و دهکردی وارد کارزار انتخاباتی شده و مسائل قومی و قبیله ای در انتخابات شورای شهر و روستا در استان چهار محال بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است.

تمامی مقدمات انتخابات پرشور درشهرکرد مرکز استان چهار محال مهیاست

در همین ارتباط عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد در گفتگو با جام جم فضای انتخاباتی شهرکرد را بسیار پرشور و با رونق ارزیابی کرد و تصریح نمود: تمام مقدمات لازم برای انتخاباتی باشکوه در استان چهار محال و شهرکرد مرکز استان مهیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها