استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه دوشنبه در یک ارتباط ویدئو کنفرانس و در ارتباط با فرمانداران 10 گانه استان چهار محال از آمادگی 100 درصد ستاد انتخابات برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۸۱

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ، شامگاه دوشنبه 24 خرداد با حضور در جلسه ستاد انتخاباتی که بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران 10 گانه استان برگزار شداظهار داشت: روز انتخابات سخت‌ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و امید می‌رود با توانمندی، اشرافیت و مدیریت خوبی که فرمانداران استان دارند شاهد برگزاری مطلوب این رویداد مهم سیاسی در استان باشیم.

روز انتخابات سخت‌ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و صحنه سرنوشت سازی برای مردم است

عباسی با بیان اینکه انتخابات از مهمترین رویدادهای کشور و صحنه سرنوشت‌سازی برای مردم به شمار می‌رود، افزود: برای حضور پر شور مردم باید بستر امن و مناسبی ایجاد شود، در همین راستا تمام تلاش استان برای فراهم کردن این مهم به کار گرفته شده است.

استقرار تمامی امکانات از بالگرد تا تجهیزات و تامین خودرو در سراسر استان

عباسی تصریح کرد: استقرار بالگرد، اسکان نیروهای انتظامی، تامین خودرو و سایر تجهیزات، تامین و پیش‌بینی شده است و با همکاری دستگاه‌های مختلف مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای باید بشدت مورد توجه قرار گیرد

عباسی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای، اظهار داشت: بازدیدهای بهداشتی یک روز قبل انجام شود و اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود.

وی با بیان اینکه در انتخاب فضا برای شعب اخذ رای فضای باز در اولویت باشد، افزود: اگر فضای باز فراهم نبود تهویه فضای بسته با مشورت و راهنمایی علوم پزشکی در نظر گرفته شود.

انتخابات در استان دقیقا رصد و مورد ارزیابی لحظه به لحظه قرار می گیرد

عباسی با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی، خاطر نشان کرد: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

مدیران باید در انتخابات با دقت و هوشیاری عمل نمایند

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به موادی از قانون تخلفات اداری نیز اشاره کرد و گفت: در قانون تخلفات اداری به رعایت نکردن شئونات اداری و سو استفاده از موقعیت، امکانات و اختیارات مدیران اشاره شده است که در همین راستا ضروری است نظارت لازم انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها