رمزگشایی از راز قتل زن ایرانی مقیم کانادا

مومیایی جسد خانم دکتر بعد از قتل

جوان نظافتچی افغان به عنوان تنها مظنون در قتل زن ایرانی و سرقت طلاهای او از سوی پلیس جنایی پایتخت بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۷۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین،، پنجم اردیبهشت امسال جسد زن جوانی در اتاق نشیمن خانه‌اش در آپارتمان درمحل نواب پیدا شد.

بررسی‌های اولیه پلیس نشان داد که او براثر اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده و بیش از 10ساعت از مرگ او می‌گذرد. پسر یک‌ونیم‌ساله‌اش هم در کنار جسد مادرش گریه می‌کرد. شوهر مقتول به پلیس گفت طلاهای همسرش سرقت شده است.

این مرد اظهار کرد: کارهای خدماتی انجام می‌دهم و از شامگاه چهارم اردیبهشت امسال سرکار بودم و عصر روز بعد از طریق خواهرزاده همسرم که به مقابل خانه‌مان رفته بود، متوجه قتل همسرم شدم.

با تحقیق از خواهرزاده مقتول نیز معلوم شد وقتی چندبار به خانه خاله‌اش زنگ زده و او پاسخ نداده مقابل آپارتمانش رفته که در آنجا صدای گریه‌های پسرخاله‌اش را شنیده و از پلیس درخواست کمک کرده بود. ماموران هم با حضور در آنجا، بعد از شکستن قفل در خانه با جسد این زن روبه‌رو شدند.

در جریان تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد مردی افغان به عنوان نظافتچی به این ساختمان در رفت‌وآمد بوده و شب قبل هم در آنجا دیده شده بود. ماموران از فردی که این افغان را به اهالی ساختمان معرفی کرده بود تحقیق کردند که او مدعی شد از این مرد خبری ندارد.

مرد نظافتچی به عنوان مظنون در این پرونده تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفت و بعد از یک ماه بازداشت شد.

او در جریان تحقیقات پلیسی گفت: برای نظافت ساختمان و گاهی نظافت خانه ساکنان به آنجا می‌رفتم. برای نظافت به خانه مقتول هم رفته بودم. او آن شب از من خواست برای نظافت به خانه‌اش بروم که کاری برایم پیش آمد و آخر شب رفتم که تلفنش را جواب نداد و روز بعد فهمیدم به قتل رسیده است.

حبیب الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به روزنامه جام‌جم گفت: این مرد به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها