معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استان هرمزگان با 182 فضا ورزشی سرپوشیده دانش آموزی، جزء ۲ استان برتر کشور از این لحاظ است. 
کد خبر: ۱۳۱۹۱۵۱
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: استان هرمزگان با 182 فضا ورزشی سرپوشیده دانش آموزی، جزء ۲ استان برتر کشور از این لحاظ است. 

 علیرضا باقری با بیان این که آموزش و پرورش هرمزگان همواره گام های موثری در مسیر توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی برداشته است، اظهار داشت: تا قبل از سال 1383،مجموع فضاهای آموزشی- ورزشی دانش آموزی در سراسر استان به تعداد 8 فضا بود.

وی افزود: با مساعدت وپیگیری های مکرر، مستمر و همت مسولین آموزش و پرورش و اداره نوسازی و همچنین همراهی خیرین عزیز، تعداد فضاهای ورزشی سرپوشیده استان در سال 1400به تعداد 182 مجتمع رسیده است که استان در توسعه فضای سرپوشیده رتبه دوم کشور را دارا می باشد.

به گفته باقری، استان هرمزگان در توسعه فضاهای روباز ورزشی نیز رتبه بیست و هشتم و در مجموع فضاهای ورزشی سرباز و سر پوشیده، رتبه سیزدهم کشوری را دارد. 

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امروزه برای مشارکت حداکثری دانش آموزان در زمینه های مختلف ورزشی نیازمند فضاهای ورزشی استاندارد می باشیم وهمواره سعی وتلاش ورزش مدارس بر این برنامه استوار بوده است.

باقری اظهار کرد: در سال تحصیلی پیش رو همت و تلاش مجموعه اداره کل آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی را مضاعف خواهیم کرد تا ضمن تزریق تجهیزات ورزشی و توسعه سرانه ورزشی سرپوشیده و فضای روباز ورزشی مدارس نیز پیشگام کشور باشیم چرا که اماکن و فضاهای ورزشی بستر مناسب اجرای فعالیت های ورزشی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها