افزایش 64 درصدی سهمیه دانشگاه فرهنگیان
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

افزایش 64 درصدی سهمیه دانشگاه فرهنگیان

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهرریاست به دانش آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان رسید.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهرریاست به دانش آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان رسید.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۵۲
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شش رتبه برتر کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهرریاست به دانش آموزان و فرهنگیان استان هرمزگان رسید.

احمد مهرانی اظهار داشت: بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال «فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی های خود کمک و یاری کنید» در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی افزود: ۳۷ هزار دانش آموز هرمزگانی در سطح مدرسه در این فراخوان مشارکت داشتند که پس از داوری انجام شده در سطح مناطق و استان، 55 اثر که دارای رتبه اول استانی شدند به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
به گفته مهرانی، در مرحله رقابت کشوری، یک رتبه برتر، یک رتبه دوم و سه جایگاه سوم کشوری در بخش دانش آموزی و یک رتبه دوم در بخش فرهنگیان بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به استان هرمزگان اختصاص یافت و آثار دو فرهنگی دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: دانش آموزان محمدجوادسلیمانی رشته اینفوگرافی از میناب موفق به کسب رتبه اول، شقایق باقری در رشته پوستر از میناب در رتبه دوم، سحر محمود زاده در رشته استنداپ کمدی از ناحیه یک بندرعباس دارای رتبه سوم، مریم زارعی نژاد از میناب رتبه سوم فیلم کوتاه و ابوالفضل جعفری در رشته ایده پردازی از  ناحیه دو بندرعباس در جایگاه سوم کشوری ایستادند.

مهرانی ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز عبدالناصر ملائی رشته پویانمایی از قشم توانست رتبه دوم بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را از آن خود کند و رامین اکبری و امیر حاجیلو در رشته داستان از شهرستان قشم و محمد پورمحمد در رشته وبلاگ از آموزش و پرورش بستک، شایسته تقدیر شناخته شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها