معاون امور خدام حرم امام زاده صالح تایید کرد

معاون عمرانی آستان امام‌زاده صالح (ع) به قتل رسید (+عکس)

عامل قتل معاون آستان امامزاده صالح دستگیر شد

قصد داشتم ماجرار را ترور نشان دهم

مرد جوان كه معاون آستان امامزاده صالح را با شلیك گلوله به قتل رسانده بود، پس از دستگیری به این جنایت با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف كرد.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۳۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، ساعت 8و10دقیقه یكشنبه نهم خرداد امسال سعید طاهری كه در بخش عمرانی آستان امامزاده صالح تجریش كار می كرد، بعد از خروج از خانه‌اش در محله شریعتی،خیابان برادران واعظی هدف شلیك سه گلوله قرار گرفت و زخمی شد و ساعاتی بعد در بیمارستان شهدای تجریش فوت كرد.
 
ماموران وقتی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول را بازبینی كردند، تصاویری از مردی با لباس عربی كه عصای نابینایان را در دست داشت یافتند كه عامل جنایت بود. در ادامه رد او در بوستان جمشیدیه به دست آمد كه معلوم شد لباسش را در میان شمشادها انداخته و فراركرده است.
 
تحقیقات ادامه داشت تا این‌كه ماموران به سرنخ های جدید دست یافتندكه نشان می‌داد مقتول بامردی اختلاف شخصی داشته كه او به‌عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرارگرفت و 72 ساعت بعدازجنایت درخانه‌ای درتهران بازداشت شد.
 
متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و بعد از اظهارات ضدونقیض، دیروز به قتل معاون عمرانی آستان امامزاده صالح تجریش اعتراف كرد و گفت: مدتی بود من و مرد مهندس، دچار اختلاف شخصی شده بودیم. مشكل  پیش آمده هر روز بدتر می شد. تصمیم گرفتم او را از سرراهم بردارم. نقشه قتل او را كلید زدم. بعد از آن سلاح كلت تهیه كردم.
 
چند بارخواستم نقشه‌ام را اجرا كنم كه موفق نشدم.سرانجام تصمیم گرفتم طوری وی را به قتل برسانم كه پلیس تصور كند او ترور شده و موضوع امنیتی است. روز حادثه در پوشش مردی نابینا در مقابل خانه‌اش كشیك دادم كه وقتی از خانه بیرون آمد او را صدا كرده و بعد سه گلوله به سمتش شلیك كردم.
 
چند ساعت بعد در خبرها دیدم كه مرده است. پنهان شده و به دنبال راهی برای فرار از كشور می‌گشتم كه دستگیر شدم.با اعتراف متهم  او با دستور بازپرس شعبه  اول دادسرای جنایی تهران در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها