معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد؛

یکشنبه دوم خرداد بلوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل شد

مابین اداره کل ارشاد اسلامی استان و شهرداری مشهد انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه خیابان هنر

تفاهم نامه همکاری میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و شهرداری مشهد با موضوع خیابان هنر به امضا رسید.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۰۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه قرار است بستری برای ارائه راحت تر خدمات فرهنگی و هنری و ارتباط بدون واسطه هنرمندان و مردم فراهم کند. این طرح در ایامی که شیوع کرونا به مشاغل فرهنگی و هنری آسیب های زیادی وارد کرده است می تواند فواید بسیاری داشته باشد. براساس توافقات صورت گرفته فاز اول این طرح در 7 نقطه شهر مشهد در دهه کرامت اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در یکسال گذشته محدودیت های زیادی را برای اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد کرده و باعث تعطیل شدن بسیاری از رویدادهای اجتماع محور شده است. از این رو لازم بود که ما به دنبال الگوهای جدیدی در اجرای برنامه ها، رویدادها و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و هنری باشیم تا شادابی و نشاط در سطح شهر ایجاد شود. بسترهای شهری و فضای عمومی روباز از جمله مواردی هستند که می توانند به اجرایی شدن این الگوهای جدید کمک کنند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: شهرداری مشهد قرار است در قالب تفاهم نامه خیابان هنر که ایده تازه ای برای انجام مجدد برخی رویدادها است، فضاهای شهری و عمومی را در اختیار هنرمندان قرار دهد.

منتظری تصریح کرد: افزایش همکاری میان دستگاه های فرهنگی که متولی خدمات فرهنگی و اجتماعی هستند، شرایط بهتری برای اصحاب فرهنگ و هنر و شهروندان شرایط بهتری رقم خواهد زد.

وی در خصوص زمان برگزاری این رویداد، عنوان کرد: فاز اول در دهه کرامت و فاز دوم در تابستان اجرایی خواهد شد. همچنین علاوه بر مباحث راه اندازی خیابان هنر شهرداری مشهد بیش از 80 عنوان برنامه فرهنگی و هنری را برای دهه کرامت امسال برنامه ریزی کرده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: خیابان هنر در فاز اول در 7 نقطه شامل میدان جانباز، بوستان کوه پارک، بلوار امامت حاشیه بوستان ملت، خیابان جنت، خیابان طبرسی نزدیک بوستان ارم، بوستان چهل بازه، بوستان اردیبهشت در منطقه 6 شهرداری مشهد که مراوده های اجتماعی و حیات شهری بیشتر در آن ها جریان دارد؛ برگزار می شود تا مردم مشهد به خوبی از خدمات ارائه شده بهره مند شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها