معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد؛

یکشنبه دوم خرداد بلوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل شد

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: یکشنبه دوم خرداد بلوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل شد .
کد خبر: ۱۳۱۶۹۴۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، خلیل الله کاظمی، در این خصوص افزود: پروژه بازگشایی بولوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با هدف کاهش بار ترافیکی بزرگراه پیامبر اعظم (ص)، بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی و افزایش مبادی ورودی شهرداری منطقه 12 از سمت بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در تاریخ 9 بهمن ماه 99 آغاز شد.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه همچنین سطح دسترسی منطقه 12 در شبکه معابر شهری و استفاده از ظرفیت ترافیکی معابر داخلی محدوده این منطقه در تخلیه بار ترافیکی ورودی شهر مشهد از سمت چناران و گلبهار و سطح ایمنی و کیفی محور بزرگراه پیامبر اعظم (ص( را ارتقاء خواهد داد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: پاسخ گویی به نیاز شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی، بهبود و بهسازی شبکه معابر شهرداری منطقه 12 و سرعت بخشیدن به آبادانی و ساخت و ساز منطقه از دیگر اهداف اجرای این پروژه بوده است.

کاظمی با بیان اینکه در این پروژه بولواری به طول 1700 متر و عرض 45 متر در انتهای بلوار مهدیه احداث شده و این منطقه را به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل خواهد کرد، ادامه داد: همچنین بزرگراه پیامبر اعظم (ص) نیز به طول بیش از یک کیلومتر تعریض و معبری کندرو به طول 700 متر و عرض متوسط 9 متر احداث شده است.

وی در ادامه گفت: برای پروژه بازگشایی بولوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) بیش از30000 متر مکعب خاکبرداری، 15000 متر مکعب لایه تقویتی، 6300 متر مکعب لایه زیراساس، 6300 متر مکعب لایه اساس، 6500 متر طول جدول، 3500 متر طول کانال هدایت آبهای سطحی، 45000 متر مربع آسفالت و15000 مترمربع فضای سبز اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها