یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۳۱۶۹۴۰

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محمد شجاعان، بابیان اینکه شبکه گسترده نیکوکاری در سطح استان با محوریت مراکز نیکوکاری مسئولیت برقراری پیوند و واسطه خیر بین نیازمندان و خیران هستند، اظهارداشت: ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری در مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن چهاررقمی 1811 تماس گرفته تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

شجاعان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان نقش ارزنده و مؤثری در برگزاری رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی_افطاری ساده) و تأمین بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان ایفا کردند.

وی خاطرنشان ساخت :خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها